48 هزار روادید در فارس برای زائران اربعین صادر شده است


48 هزار روادید در فارس برای زائران اربعین صادر شده است

شیراز- ایرنا- رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان فارس گفت: 48 هزار روادید برای مشتاقان آیین اربعین و اعزام به عراق صادر شده است.

سید حسن خلیلی، شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بیش از 60 هزار نفر از طریق سایت سماح (ساماندهی مشتاقان ایام حضور در اعتاب مقدسه) برای دریافت روادید ثبت نام کرده اند که برای 48 هزار نفر روادید صادر شده است.
وی ادامه داد: با توجه به بالا بودن تعداد متقاضیان استان برای شرکت در پیاده روی اربعین، صدور روادید در فارس قدری زمان خواهد برد که با توجه به تدابیر اندیشیده شده این روند سرعت خواهد گرفت و طی روزهای آتی صدور روادید در این استان به روز خواهد شد.
او اظهار کرد: داوطلبان و مشتاقان شرکت در پیاده روی اربعین حسینی (ع) ابتدا باید از طریق سامانه سماح به آدرس samah.haj.ir مراجعه کنند و پس از تحویل مدارک به دفاتر زیارتی مستقر در شیراز و دیگر شهرستان های استان نسبت به صدور روادید برای آنها اقدام خواهد شد.
خلیلی از شهروندان خواست که تقاضای خود را صرفا از طریق مراجعه به سامانه سماح ثبت کنند و با توجه به مشاهده مواردی از کلاهبرداری، به افرادی که ادعا می کنند در زمان کوتاه تر و یا با هزینه کمتر برای آنها روادید صادر می کنند به هیچ وجه اعتماد نکنند.
6122 /1876

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس