اسب شما نزدیک‌ترین همراه شما در بازی Red Dead Redemption 2 خواهد بود


اسب شما نزدیک‌ترین همراه شما در بازی Red Dead Redemption 2 خواهد بود

بسیاری از عناوین جهان آزاد تمرکز زیادی بر روی مکانیک اسب‌سواری دارند، اما بازی Red Dead Redemption 2 پا را بسیار فراتر گذاشته است. برقراری رابطه‌ی دوستانه با اسب خود در بازی Red Dead Redemption 2 نکته‌ای کلیدی است و طبق شنیده‌هایمان تاکنون، به نظر می‌رسد که نقشی اساسی در پیشروی شما در بازی خواهید داشت. نکته‌ی جالب اینجاست که اگر اسب شما بمیرد،...

بسیاری از عناوین جهان آزاد تمرکز زیادی بر روی مکانیک اسب‌سواری دارند، اما بازی Red Dead Redemption 2 پا را بسیار فراتر گذاشته است.

برقراری رابطه‌ی دوستانه با اسب خود در بازی Red Dead Redemption 2 نکته‌ای کلیدی است و طبق شنیده‌هایمان تاکنون، به نظر می‌رسد که نقشی اساسی در پیشروی شما در بازی خواهید داشت.

نکته‌ی جالب اینجاست که اگر اسب شما بمیرد، همچنان مرده باقی خواهد ماند و باید به فکر اسب جدیدی باشید و همه‌چیز را از اول برای برقراری رابطه‌ای نزدیک آغاز کنید. مدیر تکنولوژی استودیوی «راک‌استار نورث» (Rockstar North) یعنی «فیل هوکر» (Phil Hooker) به‌تازگی طی مصاحبه‌ای با GamesRadar بیشتر از اهمیت این مکانیک گفته است:

وقتی بازی را تجربه می‌کنید، کاری جز گسترش رابطه‌ با اسب ندارید – مراقبت و غذا دادن به آن، آرام کردن آن وقتی ترسیده و انگیزه‌دادن به آن وقتی خسته است و نام‌گذاری آن. اسب شما نزدیک‌ترین و مورد اعتمادترین همراه شماست و شما تقریباً همیشه کنار یکدیگر هستید. برای محکم ساختن این رابطه ما مجبور بودیم که آن را آسیب‌پذیر کنیم تا به آن احترام بگذارید و اهمیت بدهید و شخصی و واقعی به نظر برسد.

بازی Red Dead Redemption 2 در 26 اکتبر 2018 مصادف با 4 آبان 1397 بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌گردد و عرضه‌ی آن برای پی‌سی نیز فعلاً در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

نظز شما راجع به بازی Red Dead Redemption 2 و تمرکز بسیارش بر روی جزئیات چیست؟

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
اسب شما نزدیک‌ترین همراه شما در بازی Red Dead Redemption 2 خواهد بود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک