ساناز با لباس خونین و پاره به خانه مریم پناه برد+ عکس


ساناز با لباس خونین و پاره به خانه مریم پناه برد+ عکس

حوادث رکنا: یک دایی به همراه خواهرزاده اش در یک پرونده آدم ربایی منجر به آزار و اذیت دختری 17 ساله خبر داد .

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ مرتضی نثاری در توضیح این خبر گفت : در مورخه 14/06/1397 پرونده ای تحت عنوان فقدان دختری 17 ساله از کلانتری 127 نارمک به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد .

پدر و مادر فقدانی در اظهارات خود عنوان کردند که دخترشان در مورخه 12/06/1397 منزل را به مقصد منزل مادربزرگش ترک کرده و تاکنون مراجعه نداشته است .

با آغاز رسیدگی به پرونده ، کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس Police آگاهی به تحقیق از یکی از دوستان فقدانی پرداختند . مریم پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی در اظهاراتش بیان داشت :" از چندی پیش ساناز با جوانی به نام مسعود آشنا شده بود تا اینکه در مورخه 13/06/1397 .... با لباس های پاره و خونی به منزل ما آمد و البسه اش را در خانه ی ما تعویض کرد ؛ زمانیکه از ... در خصوص این وضعیت سؤال کردم فقدانی بیان داشت که دایی مسعود بنام سعید او را مورد ضرب و شتم و آزار و اذیت قرار داده و به همین علت دیگر نمی تواند نزد خانواده اش بازگردد !! " .

ساناز با لباس خونین و پاره به خانه مریم پناه برد+ عکس

با توجه به اظهارات مریم ، کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی شناسائی متهمین پرونده و بویژه پیدایش فقدانی را در دستور کار خود قرار داده و با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی محل سکونت مسعود در شهرستان پاکدشت شدند.

با شناسایی مخفیگاه مسعود در شهرستان پاکدشت ، کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی ضمن هماهنگی با شعبه هفتم دادسرای ناحیه 27 تهران و اخذ نیابت قضایی به این شهرستان اعزام و طی یک عملیات ضربتی موفق به دستگیری مسعود و در ادامه سعید ( دایی مسعود ) شدند .

مسعود در تحقیقات اولیه منکر هرگونه اقدام به آدم ربایی و آزار و اذیت فقدانی شد و مدعی شد که در ساعت 17:00 تاریخ 12/06/1397 فقدانی را ملاقات نموده و در ساعت 2100 از هم جدا شدند و دیگر اطلاعی از سرنوشت وی ندارد ؛ همچنین سعید نیز در تحقیقات اولیه مدعی شد که تاکنون با فقدانی ملاقاتی نداشته و او را ندیده است .

همزمان با ادامه تحقیقات از دو متهم دستگیر شده و پس از انجام اقدامات پلیسی ، سرانجام فقدانی در تاریخ 04/07/1397 به صورت بلامکان در یکی از پارک های منطقه شرق تهران شناسائی و جهت کشف زوایای پنهان پرونده به پایگاه چهارم منتقل شد .

فقدانی در اظهار خود عنوان داشت : در مورخه 12/06/1397 به همراه مسعود و دایی اش سعید با خودروی شخصی به جاجرود رفته بودیم که در آنجا سعید به من حمله ور شد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد ؛ پس از آن در ساعت 2100 مرا در سه راه تهرانپارس رها کرد اما بخاطر مشکلات پیش آمده توانایی بازگشتن به منزل را نداشتم و طی این مدت در پارک زندگی می کردم .

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری ، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با تکمیل پرونده ، متهمین با صدور قرار قانونی روانه زندان Prison شده و پرونده آنها نیز جهت ادامه رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال گردید .خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تجاوز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک