در آخرین نشست رئیس سابق سازمان اوقاف با مدیران این نهاد چه گذشت؟


در آخرین نشست رئیس سابق سازمان اوقاف با مدیران این نهاد چه گذشت؟

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی درآخرین نشست خود در سازمان اوقاف درخصوص پیگیری جدی برنامه‌های نیمه تمام این سازمان و همکاری مدیران استانی با حجت الاسلام والمسلمین خاموشی متذکر شد. به گزارش حوزه قرآن و عترت...

در آخرین نشست رئیس سابق سازمان اوقاف با مدیران این نهاد چه گذشت؟حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی درآخرین نشست خود در سازمان اوقاف درخصوص پیگیری جدی برنامه‌های نیمه تمام این سازمان و همکاری مدیران استانی با حجت الاسلام والمسلمین خاموشی متذکر شد.
به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست مدیران استانی و معاونان ستادی سازمان اوقاف و امور خیریه بعد از ظهر امروز مورخ جمعه ۲۷ مهر، با حضور مدیران کل استانی، معاونان، عبدالرضا عابد؛ قائم مقام سابق و حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی؛ نماینده، ولی فقیه و رئیس سابق این سازمان در ساختمان مهر سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

در ابتدای این نشست آیین بزرگداشت از عبدالرضا عابد؛ قائم مقام سابق سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد و لوح تقدیری از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی و مدیران ستادی و استانی سازمان اوقاف به او اهداء شد.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی در ابتدای این نشست با ذکر چند جمله از بیانات امام علی (ع) خطاب به مالک اشتر اظهار کرد: دو نکته مهم را باید از مقام‌های دنیوی در نظر گرفت؛ نخست ذخیره عمل صالح و دوم ماندگاری اثر یعنی بندگان صالح خداوند نسبت به این آثار احساس رضایت داشته باشند.

وی با بیان اینکه عابد در تمام سختی‌های مجموعه اوقاف در این سال‌ها در کنار سازمان بود، بیان کرد: جا دارد از خدمات جهادی آقای عابد در این سال‌ها تشکر کنم و ان‌شاء الله تمام این خدمات ذخیره اعمال صالح او شود. در این جلسه پایانی که با شما مدیران کل استانی و معاونان ستاد سازمانی دارم، لازم است نکاتی را بگویم؛ که تمام تلاش فوق‌العاده‌ای که برای اجرای برنامه سال ۹۷ را داشته‌اید، ادامه دهید و پیگیر برنامه‌ها باشید.
در آخرین نشست رئیس سابق سازمان اوقاف با مدیران این نهاد چه گذشت؟

**لزوم پیگیری فعالیت‌های نیمه تمام

رئیس سابق سازمان اوقاف با تاکید بر اینکه نگذارید کار‌های نیمه تمام به فراموشی سپرده شود، افزود: اسکن اسناد، اخذ اسناد رسمی موقوفات، سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه، مسائل حقوقی موقوفات و متصرفین موقوفات از جمله این کار‌های نیمه تمام هستند، که باید پیگیری شود و نیمه کار رها نشود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی با بیان اینکه به جز خداوند متعال و معصومان علیهم‌السلام، مدیری بی عیب و نقص نداریم، تاکید کرد: باید انسجام بین مدیران و مسئولان سازمان اوقاف حفظ شود و اگرنه تفرقه‌ای بوجود آید،که به صلاح دستگاه وقف جمهوری اسلامی ایران نخواهد بود.
در آخرین نشست رئیس سابق سازمان اوقاف با مدیران این نهاد چه گذشت؟

**همکاری جدی با رئیس جدید سازمان اوقاف

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی با تاکید بر همکاری مدیران سازمان اوقاف با رئیس جدید این سازمان یادآور شد: حجت الاسلام والمسلمین خاموشی از سوی مقام معظم رهبری اذن در تصرف موقوفات دارند، بنابراین بطور جدی با حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی همکاری داشته باشید. شخصیت‌ها جابه‌جا می‌شوند، اما ماموریت‌ها و تکالیف جابه‌جا نخواهند شد، تکالیف سال‌های قبل همچنان بر دوش شما خواهد بود.

نماینده ولی فقیه تصریح کرد: قطعا حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی؛ رئیس جدید سازمان اوقاف و امور خیریه اهدافی را در نظر دارد و شما باید برای رسیدن به این اهداف کمک کنید و اگر تفرقه داشته باشید، او موفق نمی‌شود.
گفتنی است؛ پیش از صحبت‌های نماینده، ولی فقیه و رئیس سابق سازمان اوقاف و امور خیریه، برخی از مدیران ستادی و استانی سازمان اوقاف و امور خیریه دقایقی صحبت کردند؛ این نشست با اقامه نماز مغرب و عشاء و گرفتن عکسی یادگاری به پایان رسید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش