زیرمجموعه های سند تحول بنیادین نظام آموزشی درحال تدوین است


زیرمجموعه های سند تحول بنیادین نظام آموزشی درحال تدوین است

کرج- ایرنا- مشاورعالی وزیر آموزش و پرورش گفت: برنامه های جدید مطابق با فرموده های مقام معظم رهبری در زیر مجموعه های سندتحول بنیادین نظام آموزشی کشور در حال تدوین است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید مجتبی ملکی عصر پنجشنبه در نشست قطب یک کشوری کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش که در باشگاه پیشکسوتان فرهنگی البرز برگزار شد، اظهارداشت: براین اساس
متناسب با نیازهای آموزشی در ذیل سند تحول بنیادین نظام آموزشی باید پی نوشت و برنامه تدوین و اجرایی کنیم.
وی با اشاره به اینکه معاونان پرورشی و فرهنگی در آموزش و پرورش استان ها باید با این ریزبرنامه های سند تحول بنیادین آشنا شوند، خاطرنشان شد: 61 برنامه کلی در سند تحول پیش بینی شده است که برای پیشبرد آنها
به همکاری حوزه های علمیه نیاز داریم.
ملکی گفت: برای گسترش و تقویت ارزش های الهی، انسانی، اخلاقی و نهادینه کردن نشاط در بین جامعه هدف باید
از حوزه های علمیه کمک گرفت.
مشاورعالی وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: برای رسیدن دانش آموزان به مراتبی از حیات طیبه باید برنامه ریزی کنیم و بدانیم که حیات طیبه برای مقاطع مختلف تحصیلی از ابتدایی تا متوسطه کدام است.
وی گفت: امروز تعدادی از سربازان طلبه ها در اختیار ادارات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان ها قرار دارند که این افراد باید خدمات پرورشی و فرهنگی ارائه دهند.
نشست قطب یک کشوری کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش با حضور معاونین پرورشی و فرهنگی و نماینده تبلیغات حوزه های علمیه 8 منطقه کشور در البرز به مدت 2 روز برگزار شد.
2819/ 6155

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا