3 مجموعه ورزشی چندمنظوره در استان تهران افتتاح می شود


3 مجموعه ورزشی چندمنظوره در استان تهران افتتاح می شود

تهران-ایرنا-مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از بهره برداری سه مجموعه ورزشی چند منظوره در شهرستان های ورامین، خاتون آباد پیشوا و فیروزکوه همزمان با هفته تربیت بدنی (26 مهر تا دوم آبان) خبرداد.

رضا گلمحمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: برای تکمیل هر کدام از این پروژه ها یک میلیارد و 500 میلیون تومان از محل بودجه استانی و ملی اختصاص یافته است.
وی تکمیل روند ساخت و افتتاح 40 پروژه ورزشی را از تعهدات این نهاد در سال جاری عنوان و بیان کرد: تاکنون بهره برداری 25مجموعه ورزشی در سطح استان انجام و 92 هزار مترمربع به سرانه ورزشی تهران افزوده شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران افزود: تا پایان امسال نیز 15 مجموعه ورزشی تکمیل و بهره برداری می شود.
وی درباره بهره برداری از فاز نخست ورزشگاه چمن پنج هزار نفری شهرستان بهارستان اظهارداشت: فاز نخست این مجموعه 10 روز آینده با حضور مسئولان افتتاح می شود.
به گفته گلمحمدی برای تکمیل زمین چمن، رختکن و سکوهای ورزشگاه بهارستان هفت میلیارد تومان از طریق شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی اختصاص یافته است.
به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با احتساب چهار میلیون و 500 هزار مجموعه ورزشی دولتی و خصوصی، میزان سرانه ورزشی هر شهروند تهرانی 56 صدم سانتی مترمربع است.
تهرام/7247/ 7245/ 1008

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زرد زیباترین رنگ دنیاست وقتی بهنوش طباطبایی آن را به تن می‌کند! پیراهن جذاب این بازیگر ...