ثبت نام اینترنتی محصولات سایپا از 28 مهر 97 آغاز می‌شود + شرایط


ثبت نام اینترنتی محصولات سایپا از 28 مهر 97 آغاز می‌شود + شرایط

ثبت نام اینترنتی محصولات سایپا از صبح روز شنبه 28 مهر 1397 آغاز می‌شود. در ادامه، جزئیات و شرایط پیش فروش محصولات سایپا شامل پراید، تیبا و ساینا را مشاهده می‌کنید. شرکت خودروسازی سایپا فروش اینترنتی محصولات خود را از ساعت 8 صبح روز شنبه 28 مهر 1397 آغاز می‌کند. این گروه خودروسازی به منظور... نوشته ثبت نام اینترنتی محصولات سایپا از 28 مهر 97...

ثبت نام اینترنتی محصولات سایپا از صبح روز شنبه 28 مهر 1397 آغاز می‌شود. در ادامه، جزئیات و شرایط پیش فروش محصولات سایپا شامل پراید، تیبا و ساینا را مشاهده می‌کنید.

شرکت خودروسازی سایپا فروش اینترنتی محصولات خود را از ساعت 8 صبح روز شنبه 28 مهر 1397 آغاز می‌کند. این گروه خودروسازی به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان و جلب رضایت آنها و همین‌طور کنترل بازار، محصولات خود را به صورت پیش فروش و با موعد تحویل تابستان 98 به متقاضیان عرضه می‌کند. طبق این بخشنامه، محصولات قابل عرضه فاقد صلح بوده و محدودیت کد ملی نیز در این طرح اعمال می‌شود؛ یعنی هر فرد با کد ملی خود صرفا قادر به ثبت نام یک خودرو خواهد بود. برای ثبت نام در این طرح پیش فروش باید به سایت اینترنتی گروه خودروسازی سایپا به نشانی www.saipacorp.com مراجعه کنید. در ادامه، جزئیات ثبت نام اینترنتی محصولات سایپا را مشاهده خواهید کرد:

شرایط ثبت نام اینترنتی محصولات سایپا – مهر 97

ثبت نام از ساعت 8 صبح روز شنبه 28 مهر 97 آغاز می‌شود. محدودیت کد ملی در این طرح اعمال می‌شود. امکان صلح در این بخشنامه وجود ندارد. پرداخت از طریق درگاه انجام می‌شود. مشتریانی که در سال جاری اقدام به خرید خودرو کرده‌اند، در این طرح مجاز به ثبت نام نخواهند بود. قیمت نهایی در پیش فروش خودروها با قیمت روز شرکت است و مابقی مبلغ در زمان تحویل خودرو بر اساس قیمت روز شرکت محاسبه می‌شود. با توجه به اعمال کد ملی در ثبت اطلاعات مشتری، دقت لازم صورت بگیرد. در صورت بروز هرگونه اشتباه در ثبت نام، ضمن ابطال درخواست خرید، مبلغ پرداختی نیز عودت داده می‌شود. زمان ارسال دعوتنامه در هفته چهارم هر ماه خواهد بود.
خودرو مبلغ پیش پرداخت سود مشارکت سود انصراف زمان ارسال دعوتنامه
پراید 131 11 میلیون تومان 15 درصد 12 درصد تیر، مرداد و شهریور 98
پراید 132 11 میلیون تومان مرداد و شهریور 98
سایپا 151 (پراید وانت) 11 میلیون تومان تیر، مرداد و شهریور 98
تیبا بنزینی 14 میلیون تومان مرداد و شهریور 98
تیبا 2 هاچ بک 15 میلیون تومان تیر، مرداد و شهریور 98
ساینا 15 میلیون تومان تیر، مرداد و شهریور 98

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر