به گزارش پارس نیوز، 

لیگ پرطرفدار فوتبال انگلیس یکی از پر هزینه‌ترین ‌لیگ های فوتبال جهان به حساب می‌آید.

من‌یونایتد و تحرکات خنثی

در فصل گذشته منچستر یونایتد با جذب ستاره‌های سطح اول با افزایش ارزش برند مواجه شد و در فصل جاری بازهم به دلیل تابستان پر سر و صدای قبل همچنان گرانقیمت‌ترین تیم لیگ جزیره محسوب می‌شود.اما افزایشی در هزینه‌ها نداشته است.در جدول زیر شاهد هستید که منچستر با یک بیلیون و 357 میلیون پوندبا ارزش ترین تیم لیگ جزیره است.

افزایش 19 درصدی هزینه‌های من‌سیتی

من‌سیتی قهرمان فصل گذشته لیگ جزیره که در فصل جاری به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان است با 953 میلیون پوند و افزایش ارزش 19 درصدی نسبت به فصل گذشته در رتبه دوم قرار دارد.

لک‌لک های پر انگیزه

لیورپول یکی دیگر از مدعیان اصلی فصل جاری لیگ برتر با خرید‌های مورد نظر کلوپ در پی شکست طلسم عدم کسب عنوان قهرمانی در لیگ جزیره است و در صورت امکان حضور موفق در لیگ قهرمانان. آنفیلدی‌ها با 862 میلیون پوند و با افزایش هزینه 22 درصدی در مکان سوم قرار دارند و با انگیزه بالا به دنبال تغییر شرایط هستند.

تغییرات جزیی چلسی با حضور ساری

چلسی هم که با ساری نتایج درخشانی کسب کرده است با 856 میلیون یورو و با منفی 12 درصد هزینه نسبت به سال گذشته در مکان چهارم دیده می‌شود.

دوران پس از ونگر توپچی‌ها

توپچی های لند بعد از پایان دوران ونگر با حضور اونای امری در پی رقم زدن دورانی جدید برای هواداران هستند.آرسنال با حضور امری و افزایش هزینه 5 درصدی و با ارزش کل 776 میلیون پوند در جایگاه پنجم حضور دارد.

ارزش کلی تیم‌های لیگ جزیره و افزایش درصد هزینه باشگاه نسبت به فصل قبل را مشاهده می‌کنید.

تغییرات جزیی چلسی با حضور ساری+جدول

انتهای پیام/