برگزاری کارگاه یک روزه «عکاسی در اربعین و آنچه برای عکاسی در پیاده‌ روی اربعین باید بدانید»


برگزاری کارگاه یک روزه «عکاسی در اربعین و آنچه برای عکاسی در پیاده‌ روی اربعین باید بدانید»

مسئول انجمن عکس بسیج هنرمندان فارس گفت: کارگاه یک روزه «عکاسی در اربعین و آنچه برای عکاسی در پیاده‌ روی اربعین باید بدانید»، با هدف انتقال تجربه به کسانی که قصد دارند عکاسی در راهپیمایی اربعین حسینی در روز جمعه 27 مهر در شیراز برگزار می شود.

محمدهادی خسروی، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: کارگاه یک روزه «عکاسی در اربعین و آنچه برای عکاسی در پیاده‌ روی اربعین باید بدانید»، با هدف انتقال تجربه به کسانی که قصد دارند عکاسی در راهپیمایی اربعین حسینی در روز جمعه 27 مهر در شیراز برگزار می شود.

مسئول انجمن عکس بسیج هنرمندان فارس با اشاره به اینکه آموزش‌ ها مناسب عکاسی با دوربین ‌های حرفه‌ ای و عکاسی با تلفن همراه است، افزود: آشنایی با الزامات عکاسی در سفر اربعین، تجهیزات و وسایل مورد نیاز یک عکاس در اربعین، لغات و اصطلاحات عربی که یک عکاس لازم است بداند، ارتباطات در سفر از جمله شناخت فرهنگ‌ ها و خلق ‌و خوی مردم عراق و برقراری ارتباط با مردم عراق و مجوزها و مدارک مورد نیاز یک عکاس در عراق از جمله سرفصل های این دوره آموزشی است.

این عکاس خبری با یادآوری این مطلب که پیشنهاد سوژه ‌ها و موضوعاتی که یک عکاس می‌ تواند به آن توجه کند، از دیگر سرفصل های این دوره است، یادآور شد: نوع آمادگی برای سفر، بهترین سوژه ‌ها در اربعین، اصطلاحات عکاسی به زبان عربی، عکاسی و اهداف پیاده ‌روی اربعین، بایدها و نبایدهای عکاسی در این رویداد بزرگ جهانی و شناخت کادربندی و ترکیب ‌بندی در عکاسی به زبان ساده از دیگر سرفصل های کتاب است.

خسروی با اشاره به اینکه انجمن عکس بسیج هنرمندان فارس با همکاری حوزه هنری استان این دوره را که روز جمعه از ساعت 9 و 45 دقیقه تا 16 و 45 دقیقه برگزار می شود، برای عکاسان استان برگزار کرده است، افزود: علاقمندان می توانند برای حضور در این دوره رایگان از طریق آدرس https://evand.com/events/arbaeen-97 نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه دوره عکاسی مذکور در محل حوزه هنری فارس واقع در شیراز - پشت باغ جنت - خیابان فراشبندی - جنب مجتمع ورزشی «ایثار» - سالن اجتماعات حوزه هنری استان فارس، برگزار می شود، یادآور شد: برای این دوره از حضور و تدریس استاد امیر حسامی نژاد استفاده می شود.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی