ارسال پرونده‌های قابل رسیدگی شهرداری، با قید دقت و سرعت به مراجع قضایی


ارسال پرونده‌های قابل رسیدگی شهرداری، با قید دقت و سرعت به مراجع قضایی

ریٔیس سازمان بازرسی در دیدار با معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: ما به دنبال پرونده سازی نیستیم اما پرونده‌هایی که سیر قانونی را طی کرده و به اثبات رسیده با قید دقت و سرعت جهت صدور رأی به مرجع قضایی ارسال خواهد شد.

ارسال پرونده‌های قابل رسیدگی شهرداری، با قید دقت و سرعت به مراجع قضایی
به گزارش فانوس، رمضان امینی با حضور در دادسرای 73 ویژه شهرداری بیان کرد: همکاری سازمان بازرسی با دادسرای ویژه شهرداری تعمیق خواهد یافت و معتقدیم رأی قضات و اجرای احکام صادره در کاهش تخلفات و فساد کمک به سزایی خواهد کرد و فضای نا امنی را برای متخلفین بوجود خواهد آورد.

ریٔیس سازمان بازرسی یکی از دغدغه‌های مردم را حوزه شهرسازی دانست و افزود: مطابق دستور افشانی شهردار تهران باید حوزه شهرسازی شهرداری به سیستم مکانیزه و هوشمندسازی فرایندها همچون صدور پروانه، عدم خلاف، پایان کار و غیره حرکت نموده و حضور فیزیکی شهروندان را در این حوزه به حداقل رسانده و اطمینان خاطر را به مردم بدهیم تا بدون مراجعه، به تمام فرایندهای شهرسازی دست یافته و دغدغه‌ای در این باره نداشته باشند.


رییس سازمان بازرسی تأکید کرد: برخی پرونده‌ها که از حساسیت بیشتری برخوردار است باید به صورت ویژه و ضربتی رسیدگی شود تا در جامعه از ایجاد التهاب و نگرانی جلوگیری نماید و باعث اعتماد سازی مردم به مدیریت شهری شود و قطعا حقوق مردم و بیت المال خطوط قرمز ما است.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، وی تصریح کرد: سازمان بازرسی تاکنون در مواردی از برخی سندسازی و قراردادهای صوری و غیرقانونی جلوگیری نموده و حقوق تضییع شده را به شهرداری تهران بازگردانده است و تحقیق و تفحص از مناطق، سازمانها و شرکتها را در دستور کار داشته و در حال انجام است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا