نور خوزستان: طرح سئوال از شورای شهر اهواز توسط اعضای شورا


نور خوزستان: طرح سئوال از شورای شهر اهواز توسط اعضای شورا

اهواز - ایرنا- روزنامه نور خوزستان در ستون راوی خود مطلبی با عنوان 'طرح سئوال از شورای شهر اهواز توسط اعضای شورا' منتشر کرد.

در این مطلب می خوانیم:هیچ گزارشگر و منتقدی نمی توانست به خوبی عضو محترم شورای شهر اهواز، عملکرد یکساله و نیم این شورا را نقد کند و نابسامانی های شهر را مولود کم کاری شورا عنوان کند. آقای کعب عمیر در جلسه روز دوشنبه شورا به صراحت گفته شورا تا به این زمان بیشتر به موارد جزیی پرداخته است.
این عضو شورای شهر سپس به طرح سئوالاتی از شورا پرداخته و پرسیده آیا وقت آن نرسیده که از دستگاه هایی که اراضی دولتی را در اختیار دارند در خصوص ساماندهی امور مثل دست فروشان جلسه برگزار کنیم تا بازارچه ها را راه اندازی کنیم؟
او همینطور در باره سایر موارد و مشکلات شهر به شورا خرده گرفته که چرا برای حل آنها با مسئولان مربوطه جلسه نگرفته اند و راه حل پیدا نکرده اند.
کعب عمیر همچنین گفته باید برای وضعیت بحرانی آب و فاضلاب اهواز با مدیران مربوطه جلسه برگزار کرد. وی به درستی از کم کاری در خصوص انتقال خطوط انرژی و انتقال نیرو که علاوه بر خطرات آنها برای مردم باعث شده که شهرداری نتواند پل عابر پیاده را احداث کند انتقاد کرده است.
در این جلسه عضو دیگر شورای شهر هم با بیان اینکه همه کشور با مشکلات اقتصادی روبه رو هستند اما چرا مشکلات اهواز را دیگر کلانشهرها ندارند از نبود برنامه ریزی برای حل مشکلات گله کرده است و در آخر تاکید کرده که نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی باید با حضور در صحن شورای شهر پاسخگوی مردم باشند.
ملاحظه می فرمایید هر آنچه که مردم باید از اعضای شورای شهر سئوال کنند، این بندگان خدا خودشان اقرار کرده اند و در مقام انتقاد از خود برآمده اند.
مسلم شورا باید پاسخگوی سئوالات اعضای خود باشد ضمن اینکه همین آقایان سوال کننده خودشان هم در این قضایا نقش داشته اند و باید دید چرا به موقع حرف نزده و پیشنهاد تشکیل جلسات با مدیران مربوطه را مطرح نکرده اند و گذاشته اند خوب تلمبار شوند و حالا هم به جای اینکه مسایل را بین خودشان مطرح و تصمیم گیری کنند، در جلسه علنی شورا مطرح می کنند در حالی که خودشان پاسخگو باشند.
9887/ 6037

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند