کالری‌شماری با کرفس؛ فاصله‌ی شما تا لاغری!


کافی است کمی اضافه وزن داشته باشید تا با تجربه‌ی تلخ صف‌های طویل روبه‌روی مطب‌های لاغری، انواع رژیم‌های سخت و طاقت‌فرسا، باشگاه‌ رفتن‌های بی‌نتیجه و ده‌ها مشکل دیگر به طور کامل آشنا باشید! هر کدام از این مشکلات کافی‌اند تا یک فرد را به طور کامل از رسیدن به وزن مناسب مأیوس کنند! اما آیا … نوشته کالری‌شماری با کرفس؛ فاصله‌ی شما تا لاغری! اولین بار...

کالری‌شماری با کرفس؛ فاصله‌ی شما تا لاغری!

کافی است کمی اضافه وزن داشته باشید تا با تجربه‌ی تلخ صف‌های طویل روبه‌روی مطب‌های لاغری، انواع رژیم‌های سخت و طاقت‌فرسا، باشگاه‌ رفتن‌های بی‌نتیجه و ده‌ها مشکل دیگر به طور کامل آشنا باشید! هر کدام از این مشکلات کافی‌اند تا یک فرد را به طور کامل از رسیدن به وزن مناسب مأیوس کنند! اما آیا راهی وجود دارد که بتوان بدون عوارض جانبی و به سادگی لاغر شد؟ جواب مثبت است.

همان‌طور که گفته شد همه‌ی ما از ضررهای بی‌شماری که اضافه وزن با خود به همراه دارد، آگاه هستیم. بیماری‌های مختلفی چون دیابت، فشار خون و قند خون، مشکل سایز و پیدا نکردن لباس دلخواه یا حتی معذب بودن در استفاده از وسایل حمل‌‌ونقل عمومی، تنها گوشه‌ای از معضلات بی‌پایان یک فرد چاق در جامعه است.

این گروه از افراد حاضرند برای رسیدن به هدف خود یعنی لاغری، به هر نوع رژیمی تن دهند. متأسفانه در اکثر مواقع این رژیم‌ها یا باعث بروز عوارض جانبی شده‌اند یا با نتیجه‌ای موقتی همراه بوده‌اند. یکی از بزرگ‌ترین ناراحتی‌های این افراد هم ترک غذاهای مورد علاقه‌شان است!

یکی از روش‌های ساده اما کاربردی که با هدف کاهش وزن، توسط متخصصان تغذیه و به صورت کاملاً علمی و بدون هیچ‌گونه عوارضی توصیه می‌شود، روش کالری‌شماری است. روش کالری‌شماری یکی از بهترین انواع رژیم لاغری است. در این روش از طریق معادله‌ای بر اساس قد، وزن و سطح فعالیت‌های روزانه‌، حداکثر میزان کالری مصرفی روزانه‌ی شما محاسبه می‌شود. به این ترتیب شما می‌دانید که برای کم کردن وزن خود در یک بازه‌ی زمانی مشخص باید حداکثر، روزی چه میزان کالری مصرف کنید. برای این کار به صورت مداوم، کالری مواد غذایی مصرفی خود را شمارش می‌کنید. مهم‌ترین مزیت این روش نسبت به روش‌های سابق این است که دیگر لازم نیست غذای مورد علاقه‌ی خود را کنار بگذارید، بلکه فقط باید بدانید چه مقدار از آن را بخورید که از حد مجاز کالری روزانه‌تان، عبور نکنید.

اما یک مشکل بزرگ وجود دارد. کم‌تر کسی هست که حوصله‌ی پیدا کردن، جمع کردن و نوشتن کالری‌ مواد غذایی مختلف را بیش‌تر از دو یا سه روز داشته باشد. اینجاست که برنامه‌ی کرفس (www.karafsapp.com) به کمک این افراد می‌آید. کاربران برنامه‌ی کرفس به راحتی با وارد کردن هر غذایی که در طول روز مصرف می‌کنند، می‌توانند کالری روزانه‌ی خود را به راحتی بشمرند. کاری که پیش از این، مشکلی سخت و طاقت‌فرسا بود اکنون به لطف کرفس بسیار راحت شده است! متخصصان تغذیه نیز، این برنامه را برای کنترل وضعیت تغذیه‌ی بیمار خود، میزان کالری و پروتئین مصرفی‌اش و دیگر مسائل مربوط به سلامتش، پیشنهاد می‌کنند. آیا شما هم جزو کسانی هستید که از وزن خود ناراضی هستید؟! بدانید که تنها نیستید. همین حالا گوشی خود را بردارید و کرفس را دانلود و نصب کنید!

اپلیکیشن کرفس، محبوب‌ترین اپلیکیشن کالری‌شماری در ایران است که با کسب اعتماد کاربران خود توانسته چیزی بالغ‌ بر 6 هزار تُن از وزن ایرانیان کم کند. پایان رپورتاژ آگهی/

[امتیاز دهنده: 0 نفر و میانگین امتیاز: 0]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟