انتشار مجموعه هشت جلدی «یاران آفتاب» ویژه پیش دبستانی


انتشار مجموعه هشت جلدی «یاران آفتاب» ویژه پیش دبستانی

مدیر مهد و پیش دبستان مرکز تخصصی مهدویت از انتشار مجموعه هشت جلدی کتاب کار «یاران آفتاب» خبر داد.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: حجت الاسلام «مهدوی نیا» با اشاره به انتشار مجموعه 8 جلدی کتاب کار مهدویت ویژه پیش دبستانی ها، اظهار کرد: تربیت نسل منتظر و زمینه سازی برای ظهور امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف در نگاه دین، دارای جایگاه و اهمیت والایی است.

مدیر مهد و پیش دبستان مهدوی افزود: اگر این امر طبق فرمایش امیرالمومنین علیه السلام که فرمودند: «قلب کودک مانند زمین خالی است و آمادگی پذیرش هر چیزی را دارد» در سنین کودکی انجام گیرد، تاثیر فراوانی در تربیت دارد.

مدیر مهد و پیش دبستان مهدوی واحد کودک و نوجوان مرکز تخصصی مهدویت تصریح کرد: چنانچه این تربیت با روش های جذاب و شاد در قالب های بازی، شعر، داستان، رنگ آمیزی نمایش و ... صورت گیرد، همراهی نونهالان را غیر قابل وصف می کند.

وی اضافه کرد: هر جلد شامل 4 تا 5 حرف از حروف الفبا و صداهای بلند و کوتاه است که در حیطه های ریاضی، هوش، علوم، بهداشت و ایمنی، اجتماعی، دینی و مذهبی، مهدویت، زبان آموزی و خلاقیت با طراحی و نقاشی های جذاب و زیبا به چاپ رسیده است.

گفتنی است، علاقه مندان جهت تهیه این کتاب می توانند به نشانی قم، خیابان شهدا(صفائیه)، کوچه 22(آمار)، بن بست شهید علیان، انتشارات مرکز تخصصی مهدویت مراجعه و یا با شماره تلفن 37737801 با پیش شماره 025 تماس بگیرند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !