امیر جدیدی از بازی در نقش «تختی» انصراف داد


امیر جدیدی از بازی در نقش «تختی» انصراف داد

امیر جدیدی از پروژه «غلامرضا تختی» جدا شد و گروه تولید با جایگزین کردن بازیگر دیگرى کار خود را از امروز مجددا آغاز کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان: امیر جدیدی از پروژه «غلامرضا تختی» جدا شد و گروه تولید با جایگزین کردن بازیگر دیگرى کار خود را از امروز مجددا آغاز کرده است.

فاز نخست فیلم که مربوط به دوران کودکى غلامرضا تختی است، پس از ۲۰ روز در احمد آباد مستوفى به اتمام رسید.

مراحل تمرین کشتی و آمادگى جسمانى امیرجدیدى بازیگر نقش غلامرضا تختى به مدت شش ماه مستمر ادامه داشت، اما به دلیل طولانى شدن آماده سازى دکورهاى فاز ٢و ٣که مربوط به نوجوانى و جوانى غلامرضا تختى است، تغییردر زمان بندى پروژه و از طرفى به علت حساسیت بسیار زیاد گریم بزرگسالی جهان پهلوان تختی که نیاز به مواد اولیه تهیه شده از خارج از کشور داشت، تست گریم به روز‌های اخیر موکول شد.

بعد از تست گریم، گروه تولید و آقاى امیر جدیدی به این نتیجه رسیدند که امکان فیلمبردارى مبارزات کشتى جهان پهلوان تختى با این گریم سنگین امکان پذیر نیست. همین طور امکان حذف این صحنه‌ها هم از فیلمنامه به هیچ وجه میسر نیست که با طولانی شدن زمان پیش تولید و تولید و داشتن تعهد از جانب آقاى جدیدی به پروژه‌های دیگر، با توافق کامل، همکاری ایشان با پروژه «غلامرضاتختی» قطع شد. گروه تولید با جایگزین کردن بازیگر دیگرى کار خود را از امروز مجددا آغاز کرده است.

به زودی لیست کامل عوامل فیلم منتشر خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید