انریکه: تنها به شکست تیم ملی انگلیس فکر می کنیم


انریکه: تنها به شکست تیم ملی انگلیس فکر می کنیم

لوییس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا به تمجید از گرت ساوتگیت سرمربی انگلیس حریف آنها پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا تحت هدایت لوییس انریکه در هفته های اخیر نتایج فوق العاده ای گرفته و حالا آنها باید در مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا در خانه به مصاف انگلیس گرت ساوتگیت بروند و طبق ادعای انریکه، لاروخا به چیزی جز پیروزی فکر نمی کند.

انریکه: تنها به شکست تیم ملی انگلیس فکر می کنیم

لوییس انریکه گفت: "تنها به غلبه بر تیم ملی انگلیس فکر می کنیم. قاعدتا ما باید بهتر از تیم ملی انگلیس باشیم اما فراموش نکنیم رقیب ما نیز تیم جوانی است که وظایف خود را به خوبی انجام می دهد.

من هم به مانند بسیاری از بازیکنان فعلی تیم ملی اسپانیا سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارم و می دانم که حاضران در سویا همیشه کنار ما در جریان بازی خواهند بود و این همان چیزی است که تیم ملی اسپانیا انتظار آن را می کشد. ما از بازی کردن در سویا بسیار خوشحالیم زیرا این شهر برای ما بسیار خاص و ویژه است.

من به گرت ساوتگیت و پروژه او در تیم ملی انگلیس علاقه دارم و می دانم حریف ما همیشه به دنبال مالکیت توپ است. من حتی همیشه کنفرانس مطبوعاتی های او را دنبال می کنم و به سبک حرف زدن ساوتگیت علاقمندم. من آرزو می کنم بعد از پایان بازی انگلیس برابر اسپانیا او دیگر همیشه موفق باشد."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس