بررسی مزایا و معایب جراحی چال گونه و نکاتی که باید بدانید


تحقیقات نشان داده است جراحی چال گونه موجب کاهش وزن می شود. این جراحی ممکن است بر روی یک گونه صورت گیرد و یا هر دو گونه انجام شود. ایجاد چال گونه موجب لاغرتر نشان دادن صورت نیز می شود. بررسی مزایا و معایب جراحی چال گونه و نکاتی که باید بدانید جراحی چال گونه به این صورت است که فرد برای انجام این کار به پزشک متخصص مراجعه می کند. پزشک متخصص با...

تحقیقات نشان داده است جراحی چال گونه موجب کاهش وزن می شود. این جراحی ممکن است بر روی یک گونه صورت گیرد و یا هر دو گونه انجام شود. ایجاد چال گونه موجب لاغرتر نشان دادن صورت نیز می شود.

بررسی مزایا و معایب جراحی چال گونه و نکاتی که باید بدانید

بررسی مزایا و معایب جراحی چال گونه و نکاتی که باید بدانید

جراحی چال گونه به این صورت است که فرد برای انجام این کار به پزشک متخصص مراجعه می کند. پزشک متخصص با بررسی وضعیت صورت و سلامت متقاضی محل چال گونه را دقیق مشخص می کند. پس از طی کردن مراحل آماده شدن برای عمل پزشک روی عضله شیپوری گونه کار می کند و در داخل دهان یک برش ایجاد می کند و چال گونه طبیعی را به وجود می آورد. پس از اتمام مراحل جراحی پزشک با بخیه های جذبی داخل گونه را می بندد. این عمل ساده ای است و فرد پس از عمل جراحی می تواند فعالیت روزمره خود را به شکلی عادی انجام دهد.

بررسی مزایا و معایب جراحی چال گونه و نکاتی که باید بدانید

نکات مهم برای بعد از جراحی چال گونه

دیگر نکاتی که بهتر است در مورد جراحی چال گونه بدانید را در ادامه این مطلب برایتان خواهیم گفت. لذا خواهشمندیم با ما همراه باشید. عمل زیبایی چال گونه یک عمل سرپایی است و بیش تر از سی دقیقه زمان نیاز ندارد. در قسمت بیرونی گونه هیچ گونه جای زخم و بخیه دیده نخواهد شد و فرد نیازی به مصرف مسکن نخواهد داشت. فردی که مورد عمل چال گونه قرار می گیرد باید حتما پس از جراحی روزی چند مرتبه دهان خود را با دهان شوی ضدعفونی کننده شستشو دهد چرا که دهان منبع باکتری می باشد. بهتر است فرد از انجام حرکات اضافی بعد از جراحی خودداری کند و با مصرف منظم آنتی بیوتیک هایی که پزشک توصیه کرده است به روند بهبود التهاب های پس از عمل کمک کند. یکی از عواقب های نادر که ممکن است پس از جراحی چال گونه اتفاق بیافتد برگشت پذیری گونه به حالت قبل از عمل است. این حالت به خاطر آزاد شدن بافت گونه ایجاد می شود. گاهی اوقات پس از عمل زیبایی چال گونه ممکن است عضلات گونه ضعیف شوند که این موضوع ای نگرانی ندارد زیرا موقتی می باشد. پس از سپری شدن دو هفته بخیه ها جذب می شوند و پوست نرم تر خواهد شد. افرادی که مایلند این عمل را انجام بدهند بهتر است پزشک خود را از نوع بیماری و یا داروی مصرفی قبلا خود مطلع کنند. قبل از جراحی زیبایی گونه همانند سایر عمل ها حتما باید مصرف داروی رقیق کننده خون متوقف شود.

بررسی مزایا و معایب جراحی چال گونه و نکاتی که باید بدانید

در پایان این مقاله از شما سپاس گزاریم که ما را در این قسمت همراهی کردید. امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات مفیدی در اختیارتان بگذاریم.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا