تعیین جنسیت جنین با کلم قرمز


تعیین جنسیت جنین با کلم قرمز

یکی از عجیب ترین راههای تعیین جنسبت بچه که مردم در مورد آن با من حرف زده اند و بدون تردید یکی از عجیب ترین آنهاست، تست کلم قرمز است.

گروه ترجمه نی‌نی‌بان: یکی از عجیب ترین راههای تعیین جنسبت بچه که مردم در مورد آن با من حرف زده اند و بدون تردید یکی از عجیب ترین آنهاست، تست کلم قرمز است. با اینکه در ابتدا آن را باور نداشتم ولی این کار را انجام دادم. من اوایل دوران بارداری به لطف نظریات دیگر خانم های باردار در اینترنت در مورد این تست شنیدم. یکی از خانمها قسم می خورد که با این شیوه پیش بینی جنسیت بچه ششم خود را باردار بوده است! به محض اینکه این موضوع را با دوستانم در میان گذاشتم، خیلی از آنها نزد من آمده و درست بودن این تست را تائید کردند. در نتیجه کم کم به این نتیجه رسیدم که کلم بیش از یک ماده خوراکی است و این تستی بود که من هم می خواستم انجام دهم. این شیوه پیش بینی جنسیت بچه بسیار ارزان و ساده است. فکر می کنم کلمی که خریدم زیر 2 دلار قیمت داشت. خیلی ارزان تر از 29 دلاری که برای تست دیگری در ماه قبل هزینه کرده بودم.

تعیین جنسیت جنین با کلم قرمز

اما تست کلم قرمز را چگونه انجام دهید؟
1.به میوه فروشی بروید و یک کلم قرمز بخرید.
2.داخل حمام رفته و در یک لیوان ادرار کنید.
3.نیمی از کلم را با چاقو ببرید.
4.کلم را در یک قابلمه بزرگ گذاشته و آن با آب سرد پر کنید.
5. شعله گاز را تا جایی که ممکن است زیاد کنید تا آب جوش بیاید.
6.ظرف را از روی گاز بردارید و بگذارید به مدت ده دقیقه خنک شود.
7.دریک لیوان جداگانه، بخشی از آب کلم را با بخشی از ادرار خود مخلوط کنید. می توانید روی لیوانها اندازه مشخصی تعیین کنید تا از هر دو لیوان به یک اندازه انتخاب کنید.
8. ادرار و آب کلم را به دقت بررسی کنید. رنگ این مایع جنسیت بچه شما را تعیین می کند. اگر رنگ مایع صورتی رو به قرمز است، شما پسردار می شوید و اگر رنگ آن بنفش است، فرزند شما دختر است.
خیلی راحت به نظر می آید، درست است؟ مگر اینکه رنگی متفاوت یا آمیزه ای از این دو رنگ داشته باشید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟