لامبورگینی ایرانی توسط متخصصان داخلی تولید شد + تصاویر


لامبورگینی ایرانی توسط متخصصان داخلی تولید شد + تصاویر

لامبورگینی ایرانی توسط مهندسان داخلی طراحی و با روش مهندسی معکوس ساخته شد. ساخت این خودرو که مشابه لامبورگینی مورسیه لاگو اس وی است، بیش از چهار سال به طول انجامید. مسعود مرادی، سرپرست و طراح گروه سازنده لامبورگینی ایرانی عنوان کرد که این خودرو توسط مهندسان و متخصصان داخلی مشابه‌سازی و تولید شده است. همچنین مراحل... نوشته لامبورگینی ایرانی توسط...

لامبورگینی ایرانی توسط مهندسان داخلی طراحی و با روش مهندسی معکوس ساخته شد. ساخت این خودرو که مشابه لامبورگینی مورسیه لاگو اس وی است، بیش از چهار سال به طول انجامید.

مسعود مرادی، سرپرست و طراح گروه سازنده لامبورگینی ایرانی عنوان کرد که این خودرو توسط مهندسان و متخصصان داخلی مشابه‌سازی و تولید شده است. همچنین مراحل تحقیقاتی و مدل‌سازی آن توسط یک تیم 16 نفره و در عرض 4.5 سال صورت گرفت.

مسعود مرادی در ادامه به تشریح مشخصات فنی این خودرو پرداخت و عنوان کرد لامبورگینی ایرانی در واقع یک خودرو دو رگه ایتالیایی – ایرانی محسوب می‌شود. همچنین این خودرو به یک موتور 6 سیلندر 3.8 لیتری با قدرت 306 اسب بخار، گیربکس 6 سرعته و سیستم پایداری به‌روز مجهز است. از لحاظ ابعاد نیز این خودرو دارای 471 سانتی‌متر طول، 260 سانتی‌متر عرض و 114 سانتی‌متر ارتفاع دارد و جالب اینکه این خودرو می‌تواند در حدود 280 کیلومتر بر ساعت سرعت داشته باشد.

لامبورگینی ایرانی توسط متخصصان داخلی تولید شد + تصاویر

هدف از تولید لامبورگینی ایرانی چیست؟

مرادی در ادامه اعلام کرد هدف از مهندسی معکوس جهت طراحی این خودرو، کسب دانش فنی لازم جهت تولید خودرو‌های سوپر اسپورت است و قصد داریم تولید این خودروها در داخل کشور صورت بگیرد. همچنین تمامی مراحل تولید و طراحی این خودرو توسط متخصصان و مهندسان داخلی صورت گرفته و در این راه از مشاوره مختصصان و خودروسازن داخلی نیز استفاده شده است.

لامبورگینی ایرانی توسط متخصصان داخلی تولید شد + تصاویر

لامبورگینی ایرانی یک خودرو کاملا داخلی است

مسعود مرادی تاکید کرد که طراحی، مدل‌سازی و فعالیت‌های مطالعاتی این پروژه را به تنهایی انجام داده‌ام و مراحل ساخت، تولید و قالب‌سازی آن در کارگاه صورت گرفته است. همچنین تمام تلاشمان را بر این گذاشته‌ایم تا در طول مهندسی معکوس به ساختار واقعی لامبورگینی وفادار بمانیم. این در شرایطی است که هیچکدام از قطعات مورد نیاز برای ساخت این خودرو از لامبورگینی اصلی تهیه نشده و همه قطعات توسط مهندسان داخلی مشابه‌سازی شده است.

تصاویر رونمایی لامبورگینی ایرانی در تبریز

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 100%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان