ساخت ماکت یک تانک به شکل ترامپ در بیروت+ عکس


ساخت ماکت یک تانک به شکل ترامپ در بیروت+ عکس

لبنانی‌ها ماکتی بادکنکی به شکل تانک و ترامپ در منطقه‌ای جنگ زده در جنوب بیروت ساخته و آن را در کنار ساختمان‌های ویران باقیمانده از جنگ قرارداده اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، لبنانی‌ها ماکتی بادکنکی به شکل تانک و ترامپ در منطقه‌ای جنگ زده در جنوب بیروت ساخته و آن را در کنار ساختمان‌های ویران باقیمانده از جنگ قرارداده‌اند.

ساخت ماکت یک تانک به شکل ترامپ در بیروت+ عکس

نگرانی‌ها درباره سیاست‌های افراطی دونالد ترامپ رئیس جمهور دمدمی مزاج آمریکا در منطقه غرب آسیا روز به روز افزایش می‌یابد. مردم لبنان نیز از این نگاه منفی به ترامپ در منطقه مستثنی نیستند.

لبنانی‌ها برای نشان دادن این نگرش خود به ترامپ، ماکتی بادکنکی به شکل تانک در منطقه‌ای جنگ زده در جنوب بیروت ساخته و آن را در کنار ساختمان‌های ویران باقیمانده از جنگ قرارداده اند تا به مردم یادآور شوند که حضور ترامپ می‌تواند چه آثار مخربی برای منطقه به همراه داشته باشد.

این ماکت تانک در منطقه‌ای قرار دارد که هنوز آثار گلوله‌ها بر روی ساختمان‌ها دیده می‌شود. در کنار این ماکت، نقاشی‌های معناداری از ترامپ در کنار ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و کیم جونگ اون رئیس کره شمالی نیز با هدف انتقال همین مضمون ضدجنگ در این مکان و در داخل محل برگزاری نمایشگاه هنری بیروت نصب شده است.

انتهای پیام/

ماکت بادی تانک ترامپ در منطقه‌ای جنگ زده در جنوب بیروت نصب شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شمع سفره هفت سین | شمع سفره هفت سین 1403 که سفره هفت سینت رو میلیونی می کنه!