شاهین شهرداری - اکسین/بلند پروازی شاهین؛ اکسین فرصت صدر نشینی را از دست داد


شاهین شهرداری - اکسین/بلند پروازی شاهین؛ اکسین فرصت صدر نشینی را از دست داد

امروز شاهین شهرداری بوشهر توانست در یک دیدار حساس اکسین البرز را شکست دهد.

به گزارش فرتاک ورزشی،

دوتیم شاهین شهرداری بوشهر و اکسین البرز در یک دیدار حساس امروز از ساعت ۱۸ رو در رو یکدیگر قرار گرفتند. دیدار این دو تیم ابتدا متعادل دنبال شد اما میلاد صارمی توانست پاس حسن نجفی را در دقیقه ۳۵ به گل تبدیل کند و شاهین شهرداری را از اکسین پیش اندازد. بعد از این گل دیگر و در حالی که فرید محمدی زاده دروازه خالی را نتوانست در صحنه ای عجیب باز کند در نیمه اول گلی شاهد نبودیم تا این دو تیم با همان نتیجه یک بر صفر به شاهین بازی را در نیمه اول خاتمه دهند و به نیمکت بروند.

در نیمه دوم نیز در حالی که میر هانی هاشمی می توانست بازی را در دقایق پایانی به تساوی بکشاند،باز این فرصت از میان رفت و در عمل شاهد هیچ گلی نبودیم تا اینکه این دیدار با همان تک گل به پایان رسید. اکسین با این باخت فرصت صدرنشینی را از دست داد. شاهین شهرداری توانست این دیدار شش امتیازی را از آن خود کند. محمود فکری با این برد توانست شاهین را به جمع مدعیان برساند.

شاهین شهرداری با این برد ۱۲ امتیازی شد و خود را به جمع بالا نشینان رساند. شاهین شهرداری تنها با اختلاف یک امتیاز از صدر فاصله دارد و در رده سوم ایستاده است‌. شاگردان کمالوند هم بدون تغییر در امتیاز ۱۱ ماندند و به رتبه پنجم رفتند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک ورزشی کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !