بازگشت کاسانو به فوتبال؛ او در تمرینات تیم انتلا حاضر می شود


بازگشت کاسانو به فوتبال؛ او در تمرینات تیم انتلا حاضر می شود

طرفداری- (/fa/component/roojanews/frame.html?href=http://www.tarafdari.com) از زمان جدا شدن کاسانو از هلاس ورونا و خداحافظی این بازیکن با فوتبال، او بارها در مصاحبه های مختلف تاکید کرد در صورت رسیدن پیشنهادی مناسب، دوباره به میادین برمی گردد....

طرفداری- از زمان جدا شدن کاسانو از هلاس ورونا و خداحافظی این بازیکن با فوتبال، او بارها در مصاحبه های مختلف تاکید کرد در صورت رسیدن پیشنهادی مناسب، دوباره به میادین برمی گردد. اکنون کاسانو باشگاه ویرتوس انتلا را انتخاب کرده و چند روزی است که در تمرینات این تیم حاضر می شود.

به نقل از Football-Italia، باشگاه انتلا در سری سی ایتالیا حضور دارد اما با توجه به مشکلاتی که در سری بی ایجاد شده است، آنها از سازمان لیگ ایتالیا خواسته اند با حضورشان در سری بی موافقت شود. در هر صورت کاسانو چند روزی است که به طور جدی در تمرینات این تیم حاضر می شود. او شب گذشته در یک بازی دوستانه نیز به میدان رفت و سه پاس گل داد. سرمربی و مسئولان این باشگاه از آمادگی او رضایت دارند و انتظار می رود این بازیکن به زودی با امضای قراردادی رسمی، در پیراهن انتلا دوران فوتبالش را ادامه بدهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی