ونتورا: اتفاقات مربوط به تیم ملی ایتالیا به تاریخ پیوست؛ اکنون در کیه وو، اشتیاق و شور یک کودک را درون خود حس می کنم


ونتورا: اتفاقات مربوط به تیم ملی ایتالیا به تاریخ پیوست؛ اکنون در کیه وو، اشتیاق و شور یک کودک را درون خود حس می کنم

طرفداری- (/fa/component/roojanews/frame.html?href=http://www.tarafdari.com) پس از اخراج لورنتزو دی آنا از کیه وو، جامپیرو ونتورا به عنوان سرمربی جدید (/fa/component/roojanews/frame.html?href=https://www.tarafdari.com/node/1117850) این باشگاه...

طرفداری- پس از اخراج لورنتزو دی آنا از کیه وو، جامپیرو ونتورا به عنوان سرمربی جدید این باشگاه معرفی شد تا پس از یک سال دوری از فوتبال، او دوباره هدایت تیمی را برعهده بگیرد.

ونتورا در مصاحبه ای با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

دادن پاسخ مثبت به کیه وو سخت نبود بلکه بازگشت به فوتبال و پذیرفتن چنین چالش مهمی، سخت است. انگیزه زیادی دارم که خودم را دوباره ثابت کنم. در حال حاضر من اشتیاق و شور یک کودک را درون خود می بینم.

باید به سختی کار کنیم و از توانایی هایمان و چیزهایی که می توانیم به آن برسیم، آگاه شویم. این تنها راهی است که می توانیم در سری آ باقی بمانیم. فعلا باید امتیازات منفی را جبران کنیم و سپس برای بالا رفتن در جدول، دست به کار فوق العاده ای بزنیم.

من تازه به کیه وو آمده ام و اولین جلسه تمرینی خود را سپری کردم. سری آ نسبت به آخرین حضورم در این لیگ با تورینو تفاوت زیادی کرده است بنابراین باید دانسته هایم را به روز کنم.

تیم ملی ایتالیا؟ اتفاقات آن به تاریخ پیوست؛ پس از 8 پیروزی و 2 تساوی، مقابل اسپانیا باختیم و بعد جوی غیرقابل تحمل شکل گرفت. از آنچه که می توانستم با ایتالیا به دست بیاورم و میسر نشد، حسرت می خورم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)