مسئول عملیاتی، پست جدید مانوئل در تیم ملی فوتبال ایران


مسئول عملیاتی، پست جدید مانوئل در تیم ملی فوتبال ایران

یک فرد پرتغالی در تمرینات تیم ملی فوتبال ایران حاضرشده و بنابر اعلام مدیر رسانه، مسئول عملیاتی تیم است.

مسئول عملیاتی، پست جدید مانوئل در تیم ملی فوتبال ایرانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دور جدید تمرینات تیم ملی فوتبال ایران با هدایت کارلوس کی روش درحالی از 13 مهر آغاز شد که شاگردان کی روش باید برای تقابل دوستانه با بولیوی در روز 24 مهرماه آماده شوند. به جز مرتضی پورعلی گنجی مدافع باشگاه یوپن بلژیک که به دلیل مصدومیت در تمرینات حضور ندارد و در ساختمان پک ( PEC ) تمرین می کند، تمامی بازیکان در تمرینات حاضر هستند و زیر نظر کادرفنی تیم ملی کارهای تاکتیکی و هوازی انجام می دهند.

در این اردو، فیلیپه سانتوس، مدیر رسانه ای پرتغالی تیم ملی که در تمامی اردوها و تمرینات حضور داشت، غایب است و هیچ یک از اعضای تیم ملی در این باره اظهارنظر خاصی انجام ندادند و تنها یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در این گفت که فیلیپه مسئول رسانه ای تیم ملی در رسانه های بین المللی است و حضور نداشتن او در دور جدید تمرینات موضوع عجیبی نیست. او در ایران حضور ندارد و به همین دلیل در تمرینات شرکت نمی کند.

حال فرد جوان دیگری به نام مانوئل لوپز که به تازگی به جمع اعضای کادرفنی تیم ملی اضافه شده است، در روزهای اخیر تنها کنار زمین تمرینات را دنبال می کند و بیشتر روی نیمکت نشسته است و در تمرین امروز ( پنج شنبه ) زمانیکه برخی خبرنگاران از مدیر رسانه تیم ملی سوال کردند این فرد دقیقا چه سمتی در تیم ملی دارد، حسینی اعلام کرد او مسئول عملیاتی تیم است.

حال باید دید پست مسئول عملیاتی در تیم ملی فوتبال چه کاری انجام می دهد و وظیفه اش چیست که تا کنون به آن جوابی داده نشده است.

با حضور لوپز جمع پرتغالی های تیم ملی فوتبال جمع شد که اسامی آن ها به شرح زیر است:

سرمربی:

کارلوس کی روش

مربیان:

اوسیانو داکروز

الکساندر لوپز

بدنساز:

سباستین مندس

آنالیزور:

میگوئل ساریوا

فیزیوتراپ:

میکائیل موریرا

مدیر رسانه ای:

فیلیپه سانتوس

تیم ملی فوتبال ایران تمرینات خود را برای برگزاری دیدار دوستانه با بولیوی ادامه می دهد. این دیدار روز سه شنبه هفته آینده از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

برنامه تمرین تیم ملی فوتبال اعلام شد

سال سیاه تیم‌های شمالی و جنوبی در لیگ برتر فوتبال ایران

پیام تبریک اعضای تیم ملی فوتبال به علی کریمی

انتهای پیام/

پست عضو جدید تیم ملی فوتبال مشخص شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید