عکس های وحشتناک از یک تور مسافرتی به خانه ارواح + تصاویر


عکس های وحشتناک از یک تور مسافرتی به خانه ارواح + تصاویر

رکنا: نمی دانم تا چه حد دوست دارید که آدرنالین خونتان بالا برود اما قطعا هیجان را با شادی اش می خواهید. در خانه وحشت مک کامی، هیجان هست اما از نوع هیجان دردناک. خانه وحشتی که عده ای با خوشحالی و اعتماد به نفس وارد آن می شوند اما بعد از مدتی با جیغ و داد، از مک کامی می خواهند که آن ها را رها کند.

تورهای شکنجه Torture مک کامی، افراد بسیاری را آگاهانه به این خانه وحشت کشانده است اما متاسفانه مشکلات روانی شدیدی پس از خارج شدن از این خانه، نصیبشان شده است. با خانه وحشت مک کامی آشنا شوید و از رازهای درونی آن باخبر شوید.

مک کامی کیست؟

عکس های وحشتناک از یک تور مسافرتی به خانه ارواح + تصاویر

مک کامی فردی ارتشی است که در گذشته عضوی از نیروی دریایی آمریکا بوده است. این فرد بعد از بازنشستگی از ارتش، در کالیفرنیا خانه وحشت مک کامی را راه اندازی کرد اما در سال ۲۰۱۷ مجبور شد خانه خود را به آلاباما منتقل کند چرا که هزینه های زندگی در کالیفرنیا زیاد بود. وی حتی قصد داشت تا خانه خود را به شهر کوچک ایلینویس منتقل کند اما اهالی این شهر با ورود مک کامی مخالفت کردند و اجازه ساخت خانه وحشت را به او ندادند. سرانجام مک کامی مجددا خانه وحشت خود را در آلاباما راه اندازی کرد.

تور شکنجه مک کامی

تور شکنجه! بله درست شنیده اید. درک کردنش کمی سخت است اما واقعا افرادی در دنیا وجود دارند که برای درد کشیدن و شکنجه شدن، هزینه های هنگفتی پرداخت می کنند. تور شکنجه مک کامی، در هفته فقط یک بار انجام می شود و هزاران نفر مشتاق هستند تا وارد خانه وحشت مک کامی شوند. در هر تور فقط دو نفر می توانند به صورت همزمان شرکت کنند. مطمئنا هنوز به عمق فاجعه پی نبردید. داوطلبان برای ثبت نام در این تور باید فرمی را که حدودا بیست صفحه است، امضا کنند و سپس بعد از رضایت کامل، مک کامی به آن ها می گوید که به خانه هایشان بروند و برای این تور وحشت آماده شوند.

در فرم شکنجه مک کامی چه مواردی ذکر شده؟

عکس های وحشتناک از یک تور مسافرتی به خانه ارواح + تصاویر

دقیقا همین بخش است که درک کردنش سخت است. در فرم شکنجه مک کامی، همه چیز واضح نوشته شده است و داوطلبان می دانند که در این خانه چه چیزی انتظارشان را می کشد. شکنجه هایی از قبیل: تراشیدن ابروها، خوردن غذاهای نامعلوم، فرو بردن سر در آب و تا مرز خفگی رفتن، کشیدن دندان ها، ضرب و شتم، شکستن انگشت و بستن دست و پا، سوزاندن بخش هایی از بدن، ریختن حشرات موذی و چندش آور روی صورت و بدن، کندن موها و هر آن چه که دردناک باشد در این خانه وجود دارد.

حتی مک کامی به افراد توصیه می کند که پا به این خانه وحشتناک نگذارند چرا که اصلا بامزه نیست و آسیب خواهند دید.

روش کار مک کامی در تور شکنجه

عکس های وحشتناک از یک تور مسافرتی به خانه ارواح + تصاویر

بعد از پر کردن فرم، افراد به خانه هایشان می روند و مک کامی در طول هفته، با تحقیق کامل، به ترس های داوطلبانش پی میبرد تا با همین ترس ها، تور شکنجه را آغاز کند. داوطلب در روز خاصی در مکان تعیین شده توسط مک کامی، منتظر خودرویی می شود. تیم مک کامی، شکنجه را در ابتدای راه آغاز می کنند و با دزدیدن آن فرد، ترس اولیه را در وجود وی روشن می کنند. اما این اول راه است. کسی نمی داند در این خانه چه بلایی به سرش خواهد آمد.

در خانه مک کامی تجاوز و فحش ممنوع است

مک کامی با این که فرد خبیثی است و همه جور شکنجه ای را انجام می دهد اما به هیچ عنوان تجاوز را در لیست شکنجه هایش نمی گذارد. مک کامی از فحش بیزار است و اجازه فحش دادن را به تیم و قربانیان نمی دهد.

صحبت های یکی از قربانیان خانه وحشت درباره مک کامی

عکس های وحشتناک از یک تور مسافرتی به خانه ارواح + تصاویر

امی میلیگان یکی از قربانیان خانه وحشت مک کامی ، پس از خروج از این خانه، درباره شکنجه هایی که در این خانه کشیده بود، ویدیویی در یتویوب منتشر کرد. او با بغض و ترس گفت: من نمی توانم آن چه را که در این خانه گذشت به شما نشان دهم. در یک فریزر که چند اینچ آب داشت، حبس شدم و در این اتاقک تاریک، با چشم های بسته، آب بر سرم می ریختند. بعد از مدتی موهایم را دور گردنم پیچیدند و مرا به قصد کشت، شکنجه می دادن. به آن ها نمی توانستم بگویم که نمی توانم نفس بکشم اما آن ها فقط می خندیدند و بیشتر موهایم را می کشیدند. شکنجه های بدنی این دختر، در این فیلم کاملا مشخص است.

ارائه مدارک مهم به دادگاه

عکس های وحشتناک از یک تور مسافرتی به خانه ارواح + تصاویر

مک کامی این اتفاقات را رد کرده است و می گوید ما از آب استفاده نمی کنیم و با روانشناسی، آن ها را می آزاریم. چندین بار از مک کامی در طول این سال ها شکایت شده است و برخی از کسانی که در این تور شرکت کرده اند تحت معالجه درمانی هستند. مک کامی با ارائه مدارک محکمی به دادگاه، همیشه پیروز میدان بوده است. مک کامی می گوید: همه آن ها شرایط تور را خوانده اند و با اختیارات خود، در این تور شرکت کرده اند. هیچ اجباری بر روی آن ها نبود و میزان آسیب فیزیکی هر شخصی مشخص است. آن ها تصور می کنند که در حال مرگ هستند و به شدت می ترسند اما این فقط درک نادرست آن هاست چرا که در این کار فقط با ترفندهایی، ذهن را درگیر می کنیم و هیچ کس نمی میرد.

مک کامی به تازگی کلمه رمزی را برای قربانیانش به کار برده تا در صورتی که آن را بگویند، تور شکنجه متوقف شود. باورش سخت است که افرادی مشتاقانه در این تور ثبت نام می کنند تا به سمت مرگ بروند و درد را آگاهانه تجربه کنند. آن ها حتی فیلم های خانه وحشت را دیده اند و باز هم فکر می کنند شجاعت شرکت در این تور را دارند. حماقت یا شجاعت؟ نظر شما چیست؟

عکس های وحشتناک از یک تور مسافرتی به خانه ارواح + تصاویر

عکس های وحشتناک از یک تور مسافرتی به خانه ارواح + تصاویر

عکس های وحشتناک از یک تور مسافرتی به خانه ارواح + تصاویر

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زنم وقیحانه از معشوقه اش گفت و من او را کشتم / امیر در یک قدمی اعدام

اعدام آرش جوان به خاطر قتل مرد همسایه در کرج

آیا قبل از مرگ به "دنیا ویسی" تجاوز شده بود؟! / پزشکی قانونی سنندج بررسی می کند

موش های نروژی شریک غذای تهرانی ها در میدان امام حسین (ع) / جگر دوست دارند! + تصویر

دسیسه دختر شیطون برای یک پسر / پلیس رازم را فهمید

رمز ورود به خانه فساد در تهران چه بود؟ / خبرنگاری که این رمز را لو داد

عکس هولناک از بدن مردانی که صاعقه به آن ها خورده است

اعتراف یک زن به کشتن خانم معلم زنجانی / او زندگی ام را بهم ریخته بود !

آخرین خبر از پرونده سیاه ایرانشهر

زن جوان به خاطر سفر ایتالیا از 2 دختر تهرانی برای شوهرش خواستگاری کرد ! + عکس

آزار سه زن تهرانی در اعتراف راننده پراید + عکس

اعدام برج ساز شیراز در کرمانشاه

تجاوز پزشک سرشناس به خانم خبرنگار + عکس

زمان واریز یارانه مهر 97 مشخص شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...