بازی های پارا آسیایی جاکارتا؛ احسان موسی نژاد: رقیبم در فینال قهرمان دو دوره پارا المپیک بود


بازی های پارا آسیایی جاکارتا؛ احسان موسی نژاد: رقیبم در فینال قهرمان دو دوره پارا المپیک بود

طرفداری- احسان موسی نژاد پس از پیروزی (/fa/component/roojanews/frame.html?href=https://www.tarafdari.com/node/1117905) مقابل حریفی از کره جنوبی گفت: رقیب من در دیدار نهایی بسیار سرسخت بود. او قهرمانی پارالمپیک 2016 ریو و 2012 لندن را در کارنامه...

طرفداری- احسان موسی نژاد پس از پیروزی مقابل حریفی از کره جنوبی گفت:

رقیب من در دیدار نهایی بسیار سرسخت بود. او قهرمانی پارالمپیک 2016 ریو و 2012 لندن را در کارنامه خود دارد و تجربه بالایی هم داشت. اما ما یک سال است که داریم تمرین می کنیم و با زحمات فراوان سرمربی و مربی عزیزم تمام نقاط ضعف و قوت حریفان را درآوردیم. همین زحمات است که باعث شده من بتوانم قهرمان دو دوره پارالمپیک را شکست دهم. من تنها دو سال است وارد رشته جودو شده ام، اما حریفم تجربه بسیار بالایی داشت و هر چه به آخر دیدار نزدیک شدیم، بدنش رو به تحلیل رفت و من توانستم در تایم طلایی آن هم با اخطار او را شکست دهم. وی بیان کرد: جا دارد از کادر فنی تیم آقای حاج یوسف‌زاده و معابی بسیار تشکر کنم که آنها از نظر فنی، یک دنیا هستند. همچنین از آقای خسروی وفا رئیس کمیته پارالمپیک و آقای مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان تشکر می کنم که اردو های تمرینی و هتل های بسیار خوبی را در این مدت برای ما فراهم کردند.

جودوکار دسته منهای 100 کیلوگرم کشورمان اظهار داشت:

تنها کمبود ما برگزاری اردو های برون مرزی و انجام کمپ های مشترک است. ما باید در اردو های بین المللی حضور پیدا کنیم و بدنمان به تن حریفان قدرتمند دنیا بخورد تا به تجربه مان افزوده شود.

به نقل از ایسنا ، موسی نژاد در پایان با اشاره به برگزاری مسابقات جهانی که کمتر از یک ماه دیگر در کشور پرتغال برگزار می شود گفت:

از همین حالا باید خود را برای آن رقابت ها آماده کنیم تا بتوانیم در مسابقات جهانی هم خوش بدرخشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس