صادرات سگ های ولگرد به کشورهای مصرف کننده گوشت آنها در مصر


صادرات سگ های ولگرد به کشورهای مصرف کننده گوشت آنها در مصر

شفقنا- یک نماینده پارلمان مصر پیشنهاد صادرات سگ های ولگرد به کشورهای مصرف کننده گوشت آن را مطرح کرد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از الجزیره، خانم «مارگاریت عازر» معاون کمیسیون حقوق بشر مجلس نمایندگان مصر گفت: هدف از این پیشنهاد، استفاده از سگ های ولگرد و صادرات آنها به کشورهای مصرف کننده آن نظیر کره جنوبی است. […]

صادرات سگ های ولگرد به کشورهای مصرف کننده گوشت آنها در مصر

شفقنا- یک نماینده پارلمان مصر پیشنهاد صادرات سگ های ولگرد به کشورهای مصرف کننده گوشت آن را مطرح کرد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از الجزیره، خانم «مارگاریت عازر» معاون کمیسیون حقوق بشر مجلس نمایندگان مصر گفت: هدف از این پیشنهاد، استفاده از سگ های ولگرد و صادرات آنها به کشورهای مصرف کننده آن نظیر کره جنوبی است.

عازر گفت: سگ های ولگرد در مصر خسارات زیادی به بار می آورند و باعث آزار رساندن به عابران در خیابان ها می شوند و گاهی هم به آنها حمله می کنند.

وی افزود: شیوع این پدیده در مصر، بهترین روش را برای برخورد با آن را ایجاب می کند.

این نماینده مصری پیشنهادهای دیگر نمایندگان برای کشتن سگ های ولگرد با گلوله و سم را رد کرد و افزود: این موضوع خلاف مهربانی با حیوانات است و به انقرض آنها منجر می شود.

از سوی دیگر محمود شعبان عضو کمیسیون کشاورزی در پارلمان مصر بیان کرد: افزایش سگ های ولگرد در مصر باعث بروز بیماری های واگیر دار می شود. برای این مشکل باید راه حلی پیدا شود.

وی یادآور شد: پیشنهاد صادرات سگ های ولگرد به کره جنوبی فکر خوبی است خصوصا اینکه درآمد مالی هم دارد.

از سوی دیگر خانم «منی خلیل» فعال حقوق حیوانات در مصر ضمن رد این ایده گفت: شهروندان کره جنوبی به شیوه ای غیرانسانی سگ ها را می خورند. آنها سگ ها را در حالی که زنده هستند تکه تکه می کنند و می سوزانند.

جولای گذشته یک مقام در وزارت بهداشت مصر اعلام کرد که سال ۲۰۱۷ میلادی ۴۳۰ هزار مورد قطع عضو افراد ناشی از حیوانات گزارش شده که ۸۵ درصد از آنها سگ های ولگرد بوده است.

خبر را در الجزیره ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد