دشمنان به دنبال کمرنگ جلوه دادن حرکت عظیم اربعین هستند


دشمنان به دنبال کمرنگ جلوه دادن حرکت عظیم اربعین هستند

تهران- ایرنا- رئیس کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: دشمنان از ماه های گذشته با شروع کار رسانه ای در شبکه های مختلف و فضای مجازی به دنبال کمرنگ جلوه دادن حرکت عظیم اربعین هستند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، حجت الاسلام حمید احمدی روز چهارشنبه در دومین همایش یاوران رسانه ای اربعین در سالن همایش های وزارت کشور افزود: اصحاب رسانه از حساسیت و جایگاه بسیار بالایی در مقابله با اینگونه حرکات دشمنان برای خنثی کردن ترفندهای آنان برخوردار هستند؛ خبرنگاران رسانه سربازان این حرکت معنوی هستند و بار سنگینی در خصوص خنثی سازی ترفندها به دوش دارند.
وی افزود: حرکت عظیم اربعین حسینی فرصتی مناسب برای ایجاد وحدت، همدلی و اتحاد هرچه بیشتر در جهان اسلام است که باید از آن به درستی استفاده کرد. در این خصوص ما نیازمند همدلی و همکاری هرچه بیشتر خبرنگاران، عکاسان، مستندسازان و تصویربرداران برای ارتقای فرهنگ و گسترش حرکت اربعین هستیم.
احمدی اضافه کرد: اصحاب رسانه از حساسیت و جایگاه بسیار بالایی برخوردار هستند و باید با ثبت این حرکت عظیم مستندات آن را در اختیار آیندگان قرار دهند.
رئیس کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: امیدواریم بتوانیم با کمک اصحاب رسانه ترفندهای دشمنان را خنثی کرده و موجب همدلی بیشتر مسلمانان در این حرکت معنوی باشیم.
شهریار حیدری دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی نیز در این همایش گفت: هیچ قلمی بهتر از آن نیست که در خدمت امام حسین (ع) و زائران اباعبدالحسین (ع) باشد؛ دشمنان جهان اسلام در طول مسیر حرکت اربعین حسینی به دنبال برجسته کردن برخی نقاط ضعف احتمالی هستند.
وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه در پوشش این حرکت معنوی از حساسیت بالایی برخوردار هستند. دشمنان به این مهم رسیده اند که حرکت عظیم اربعین حسینی در همدلی و اتحاد مسلمانان نقش کلیدی دارد و به دنبال مقابله با این موضوع هستند.
حیدری به زائران حسینی توصیه کرد: برای کسب اطلاعات از ابتدا تا انتهای حرکت عظیم اربعینی به دنبال فضای مجازی نباشند و تنها از طریق رسانه های معتبر کسب اطلاع کنند.
اجتمام* 1933 * 7268*1834

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط