حضور بی سر و صدای رئیس جدید!


حضور بی سر و صدای رئیس جدید!

به گزارش شهرآراآنلاین، پوررضایی، حکم سرپرستی خودش را امضا کرد و متعهد شد که خیلی زود رئیس جدید را معرفی کند؛ اتفاقی که تا امروز رخ نداد و باوجود اینکه مهلت 2 دوره سه‌ماهه سرپرستی پوررضایی بر هیئت فوتبال مشهد گذشت، اما او کسی را برای...


به گزارش شهرآراآنلاین، پوررضایی، حکم سرپرستی خودش را امضا کرد و متعهد شد که خیلی زود رئیس جدید را معرفی کند؛ اتفاقی که تا امروز رخ نداد و باوجود اینکه مهلت 2 دوره سه‌ماهه سرپرستی پوررضایی بر هیئت فوتبال مشهد گذشت، اما او کسی را برای سکان‌داری ریاست هیئت فوتبال مشهد به هیئت فوتبال استان معرفی نکرد. این‌همه در‌حالی است که موضوع انتخاب رئیس هیئت فوتبال مشهد همیشه محل مناقشه هیئت فوتبال استان با اداره ورزش و جوانان بوده است. در طی همین مدت چند بار اداره ورزش و جوانان مشهد افرادی را برای تصدی پُست ریاست هیئت فوتبال مشهد به هیئت فوتبال استان معرفی کرد و در طرف مقابل هیئت فوتبال استان هم بر نام نامزدهای خود اصرار داشت و همین مسئله سبب می‌شد تا طرفین به اجماع نرسند.

پایان عمر سرپرستیِ سرپرست همیشگی

مجید پوررضایی که نزدیک به یک‌سال‌ونیم سرپرست هیئت فوتبال مشهد بود و هم‌زمان سمت معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان را به‌عهده داشت، بعد از کناررفتن کوروش صبوریان از مسند قدرت، به‌همراه او گرفتار منجلاب اتهامات شده است و همچنان وضعیت نامشخصی دارد. این بهانه مناسبی بود تا بالاخره احمد صالح‌نژاد، رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد، برای جانشین سرپرست همیشگی گزینه‌ای را به هیئت فوتبال خراسان رضوی معرفی کرد. صالح‌نژاد دراین‌باره به شهرآرا گفت: «علی مونسی را که از افراد فوتبالی و باتجربه در عرصه فوتبال مشهد است، معرفی کرده‌ایم و منتظر پاسخ استعلام از حراست اداره کل ورزش و جوانان استان هستیم.» وی افزود: «براساس هماهنگی صورت‌گرفته در روزهای آتی که پاسخ استعلام بیاید، هیئت فوتبال استان ابلاغ حکم ریاست مونسی را خواهد زد.»

ریاست پیش از موعد رئیس جدید

این‌ها همه درحالی است که علی مونسی، چندروزی است که در هیئت فوتبال مشهد حاضر می‌شود و فعالیت خود را آغاز کرده است. مونسی دراین‌باره گفت: «دکتر برادران، رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی، حکم سرپرستی من را زده است.» وی در پاسخ به این سؤال که مگر پاسخ استعلام حراست اداره کل ورزش و جوانان آمده که این حکم صادر شده است، اظهار کرد: «با دوستان اداره کل ورزش و جوانان صحبت کرده‌ام و قرار است همین‌روزها جواب استعلام بیاید. ما هم گفتیم فعلا کار خودمان را شروع کنیم.»

«مونسی» موردتأیید هیئت فوتبال استان است

مهدی برادران، رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی، که باید حکم ریاست رئیس جدید هیئت فوتبال مشهد را امضا کند، درباره شروع‌به‌کار مونسی گفت: «توافق ابتدایی انجام‌شده و به‌هر‌حال مونسی آدم توانمندی است و دراین‌زمینه مشکلی نیست.» وی ادامه داد: «اداره کل ورزش و جوانان مشهد ایشان را معرفی کردند و من هم با توجه به شرایطی که بر هیئت فوتبال مشهد حاکم است، استقبال کردم.» برادران یادآور شد: «هنوز استعلام حراست ایشان نیامده است، اما مشکلی نخواهد بود و ایشان کارشان را شروع کرده‌اند.»

رأی «مونسی» در جیب «برادران»؟

علامت‌سؤالی که درباره ابلاغ حکم سرپرستی علی مونسی ازسوی مهدی برادران مطرح است، این است که اولا برادران هم‌اکنون سرپرست هیئت فوتبال استان است و خودش نمی‌تواند حکم ریاست رئیس هیئت فوتبال مشهد را ابلاغ کند. آیا این ابلاغ برای گرفتن حق رأی مونسی در انتخابات پیش‌روی هیئت فوتبال استان برای برادران است؟ دوم هم آنکه آیا شروع فعالیت و ابلاغ حکم سرپرستی پیش از آمدن پاسخ استعلام از حراست اداره کل ورزش و جوانان درست است؟ به نظر می‌رسد پاسخ هر 2 این سؤالات هر چه که باشد، این انتخاب را کمی با حرف‌وحدیث رو‌به‌رو می‌کند. شاید اگر بعد از یک‌سال‌ونیم مسئولان ورزش و فوتبال مشهد و استان کمی تأمل می‌کردند و بعد از تعیین‌تکلیف رئیس هیئت فوتبال استان و با هماهنگی رئیس جدید به فکر انتخاب رئیس هیئت فوتبال مشهد می افتادند بهتر بود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر