می دانید سبد نان اروپا کجاست؟!


کشور اوکراین (/fa/component/roojanews/frame.html?href=http://yon.ir/EMj43)1:30ساعت با ایران اختلاف زمانی دارد یعنی1:30ساعت از تهران عقب ترهست که البته در6ماه دوم سال به30دقیقه تغییر می یابد وطول مسافت آن هم 3/5 ساعت میباشد . زبان رسمی مردم...

کشور اوکراین1:30ساعت با ایران اختلاف زمانی دارد یعنی1:30ساعت از تهران عقب ترهست که البته در6ماه دوم سال به30دقیقه تغییر می یابد وطول مسافت آن هم 3/5 ساعت میباشد . زبان رسمی مردم اوکراینی است که در بعضی مناطق زبان روسی هم به چشم میخورد .

آب و هوای قاره‌ای مرطوب دارد که با تابستان‌های گرم و مرطوب و زمستان‌های سرد همراه است. وحدود3هزار کیلومتر خط ساحلی دارد.

می دانید سبد نان اروپا کجاست؟!

بهترین زمان سفر به اوکراین جولای وآگوست میباشد که گرمترین ماه های سال هستند واز اقسانقاط دنیا به این کشور می آیند .ناگفته نماند برای گردشگرانی که مشتاق ورزش های زمستانی هستند وبه فصل سرد سال علاقه دارند می تواند پیشنهاد وسوسه انگیزی باشد که ازاکتبر تااوریل به این کشور سفرکنندوهمین طور درطول سال می توانند ازفستیوال های مختلفی بازدید کنند

متقاضیان ویزای اوکراین باید شخصا یا از طریق وکیل (نماینده قانونی) خود مدارک زیر را به کارگزار ویزای سفارت اوکراین ارائه دهند.

فرم درخواست ویزا گذرنامهدارای اعتبار (حداقل شش ماه) دو قطعه عکس ۴.۵*۳.۵ پرداخت هزینه ویزا (تعرفه کنسولی) در صورت بررسی درخواست صدور روادید برای افراد نابالغ: مدرکی دال بر موافقت یکی از والدین یا نماینده قانونی وی و نیز سایر مدارک لازم برای سفر تنهای افراد نابالغ به خارج کشور یا سفر ایشان به همراه یکی از والدین یا نماینده قانونی؛ بیمه نامه درمانی معتبر به شرط امکان صدور آن در خاک کشوری که درخواست مربوطه در آن ارائه می‌شود؛ مدرکی که نشان‌دهنده هدف فرد خارجی یا شخص فاقد تابعیت از سفر و اقامت در اوکراین باشد. این مدارک برای هر یک از انواع ویزا متفاوت است.

گردشگران توجه داشته باشند که

قبل از مراجعه به گیت عبورباید فرمی را در مورد مشخصات فردی ، هدف از انجام سفر، مدت زمان اقامت در این کشور، سازمان دعوت کننده و غیره تکمیل کنند.

ورود و خروج مواد محترقه، مواد مخدر، اشیاء تیز و برنده، مواد روانگردان، سلاح گرم ، اشیاء عتیقه،دارو، مواد شیمیائی، مواد غذایی با حجم بالا، حمل مواد غذائی و مایعات در ظروف شیشه ای ممنوع است .

مورد دیگر که موجب مشکلات زیادی برای شهروندان ایرانی شده است این هست که حتما به این نکته توجه کنید ورود و خروج ارز از اوکراین ممنوع است، در صورتی که فرد بیش از 85 گریونا (واحد پول اوکراین معادل 150 تومان ایران ) و 1000 دلار آمریکا داشته باشد، هنگام ورود باید با تکمیل فرم اولیه اطلاع دهددرغیر این صورت هم مصادره شده و هم باید جریمه پرداخت کنید.

درصورت ورود وسایل برقی،کامپیوتری، هنری، منزل و طلاجات و غیره باید حق گمرک پرداخت شود.

از نوشیدن آب شیر خودداری کنید و قبل سفر واکسن تزریق شود.

برای خدمات اورژانسی هزینه ای پرداخت نمی کنید. شماره تماس خدمات اورژانس دولتی 03 میباشد توجه داشته باشیدکه کلینیک های خصوصی بیمه های بین المللی را قبول نمیکنند و به مراکز دولتی مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !