روانشناسان در «اتاق شیشه ای» شبکه 4


روانشناسان در «اتاق شیشه ای» شبکه 4

«اتاق شیشه ای» به تهیه کنندگی وکارگردانی احمد ظریف رفتار مجموعه جدید شبکه چهار در حوزه روانشناسی است.

به گزارش مشرق، مجموعه «اتاق شیشه ای» با رویکرد روانشناسی و روانکاوی به آسیب ها و چالش‌های اجتماعی و خانواده و به طرح موضوع و سوال در ذهن بیینده می پردازد و آنها را به فکر کردن و تعمق کردن وادار کند.
به گفته ظریف رفتار تهیه کننده برنامه: هدف این مجموعه بیان درک زندگی و جستجوی خوشبختی است که در ۵۰ قسمت ۲۰ دقیقه ای با موضوعات سرزنش، سرطان، رجوع، ترس از ازدواج، سکوت، خشونت، طلاق عاطفی، ولخرجی، نازایی، دروغ، پول و خوشبختی، انتقاد، جبهه گیری، شک و خیانت، اعتیاد و ... برای گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تهیه و تولید شده است.
وی در خصوص قالب و نحوه اجرای برنامه گفت: «اتاق شیشه ای» ترکیبی از یک واقعیت و یک نمایش است. واقعیت اتاق و محل کار روانکاو است و قسمت نمایشی مجموعه که بازیگران تئاتر آن را اجرا می کنند مراجعه کنندگانی هستند که در قالب زن و شوهر با چالش های زندگی مواجه هستند و برای درمان به مشاور و روانشناس مراجعه می کنند.
ظریف رفتاراضافه کرد: دکتر مشیت محمدزاده، دکتر مژده ملتی، دکتر محمدحامد کنگرانی، دکتر تورج مرادی، دکتر آرش رمضانی و ... از جمله روانشناسانی هستند که در این برنامه حضور دارند.
«اتاق شیشه ای» پخش آن از ۱۴ مهر ماه آغاز شده است و از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۲:۲۰ از شبکه چهار سیما پخش می شود.
عوامل این برنامه عبارت هستند از : تهیه کننده و کارگردان احمد ظریف رفتار، تصویر و صدا یعقوب عباس فام ، تدوین محمد حسین محمود و مرضیه توکل نیا ، هماهنگی سیمین کرم زاد و داریوش ظریف رفتار ، محقق آرزو جوادی کما.
این برنامه سعی دارد به زوج های جوان کمک کند تا آداب گفتگو و درک متقابل را یاد بگیرند و مشکلاتشان را با منطق و گفتگو حل کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جشنواره طنز «دادخند» در یزد 2 ساله شد