آغاز صدور روادید اربعین در کرمانشاه


آغاز صدور روادید اربعین در کرمانشاه

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه از آغاز صدور روادید زائرین اربعین حسینی در کرمانشاه از امروز(16 مهر) خبر داد.

حامد دارابی درگفت وگو باخبرنگار ایسنا، با اشاره به آغاز عملیات صدور روادید اربعین حسینی در کشور از روز گذشته(15 مهر)، اظهارکرد: باتوجه به اینکه نرم افزار مربوط به انجام این عملیات با یک روز تاخیر به کنسولگری عراق درکرمانشاه ارسال شده، فرآیند صدور روادید از امروز(دوشنبه) در این استان آغاز می شود.

وی ادامه داد: امروز در مرحله اول 1367 گذرنامه را وارد کنسولگری عراق در کرمانشاه خواهیم کرد تا فرآیند صدور روادید آنها تا صبح فردا(17 مهر) به اتمام برسد.

مدیر حج وزیارت استان کرمانشاه تصریح کرد: طبق هماهنگی های صورت گرفته باکنسولگری عراق در استان، روزانه تا پنج هزار روادید در کرمانشاه صادر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: افراد علاقمند به شرکت در راهیپمایی بزرگ اربعین حسینی به فاصله 48 تا 72 ساعت پس از ثبت نام و تکمیل مدارک روادید خود را دریافت می کنند.

دارابی در ادامه به تاثیر کاهش قیمت دلار بر کاهش هزینه های سفر اربعین اشاره کرد و یادآورشد: باکاهش نرخ دلار هزینه های سفر به اربعین حسینی از 386 هزار تومان به 377 هزار تومان کاهش یافته است.

وی از زائرین خواست تا کار ثبت نام خود را به روزهای پایانی مهلت ثبت نام موکول نکنند و همچنین از طریق 18 دفتر زیارتی استان برای ثبت نام اقدام کنند تا هزینه سفر آنان کاهش یابد.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403