نامه یک نماینده به روحانی درباره آخوندی


نماینده شیراز در مجلس از نامه خود به رئیس‌جمهور درباره وزیر راه و شهرسازی خبر داد.

نامه یک نماینده به "روحانی" درباره "آخوندی"

فرج‌الله رجبی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره تعلیق یک ساله پروانه اشتغال به حرفه مهندسی خود از سوی عباس آخوندی، گفت: اقدامات وزارت راه و شهرسازی باید در غالب آیین‌نامه‌های مصوب دولت باشد.

وی با بیان اینکه اختلاف نظر بنده با آقای آخوندی بر سر نحوه اجرای آیین‌نامه‌های مصوب دولت در وزارت راه و شهرسازی است، ادامه داد: به دلیل اینکه بنده رئیس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی، ساختمان کشور بودم وزیر راه و شهرسازی اصرار داشت برخی مصوبات این وزراتخانه را با علم به اینکه مغایر مصوبات دولت است را برای اجرا ابلاغ کنم که بنده این کار را انجام ندادم.

نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه اختلافات بنده با آقای آخوندی با طرح سوال از وزیر راه و شهرسازی درباره مسکن ملی، همزمان شد، اضافه کرد: بنده معتقدم وزارت راه درباره مدیریت در این حوزه ضعیف عمل کرده و ساخت مسکن در ۲ سال اخیر به حداقل‌ترین حد ممکن رسیده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: پس از اینکه گزارش کمیسیون عمران درباره تخلفات آخوندی درباره اجرا نکردن آیین‌نامه‌های دولت تدوین شد و بنده نیز استیضاح آخوندی را امضا کردم وی در موضع تقابل با بنده قرار گرفت و حکمی را صادر کرد که وجاهت قانونی ندارد. اگر بنده تخلفی هم مرتکب شده بودم باید به هیئت انتظامی معرفی می‌شدم نه اینکه پروانه مهندسی‌ام تعلیق می‌شد.

رجبی با اعلام اینکه بنده نیز نامه‌ای به رئیس‌جمهور نوشتم و از وی درخواست کردم با توجه به حکمی که رئیس‌جمهور به بنده داده و وزیر راه آن را مخدوش کرده، آقای روحانی این موضوع را تعیین تکلیف کند، افزود: هفته گذشته حدود ۶۰ نماینده در نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستار تعلیق حکم وزیر راه و شهرسازی شدند تا بنده در جلسات سازمان نظام مهندسی شرکت کنم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟