آلونک در شیپور ادغام شد


سایت های نیازمندی آنلاین در حوزه مسکن، نقش موثری در سهولت کاری متقاضیان خرید، فروش، رهن و اجاره دارند و به این افراد کمک می کنند تا با سهولت و در کمترین زمان، به بهترین قرارداد ممکن دست یابند.

ایران اکونومیست - آلونک در شیپور ادغام شد
به گزارش ایران اکونومیست؛ رضا اربابیان مدیر عامل شیپور در اولین همایش توسعه بازار املاک و مستغلات در حوزه آنلاین که در محل هتل اسپیناس پالاس سخن می گفت، در این باره گفت: شیپور راز موفقیت خود را در ارایه خدمات بهتر به مشتریان می داند.
مدیر عامل یکی از برترین سایت های نیازمندی های آنلاین کشور دلیل استراتژی افزایش سهم خود از بازار را بر مبنای گسترش تعامل با بنگاه های املاک و مردم عنوان کرد و افزود: هدف ما ارائه بهترین خدمات به مردم است.
وی با اعلام خبر ادغام آلونک در شیپور گفت: با سرمایه گذاری شیپور این ادغام صورت گرفت و شیپور و آلونک امروز با توان بیشتری نسبت به گذشته به کاربران خدمات ارائه می کنند.
به گفته وی، آلونک یک سایت و اپلیکیشن ورتیکال در حوزه املاک است؛ اما شیپور یک سایت و اپلیکیشن هوریزنتال در گروه های مختلف کالایی است و با ادغام آلونک در شیپور باعث توانمندی بیشتر این دو وبسایت در بازار املاک حوزه آنلاین می شود.
به گفته مدیر عامل شیپور، آلونک با سیستم سی.آر.ام قدرتمند خود می تواند کمک شایانی را به دفاتر مشاور املاک ارائه دهد.
وی گفت: آلونک از جایگاه خوبی در بین مشاوران و صاحبان دفاتر املاک برخوردار است و با حمایت و سرمایه گذاری شیپور، همچنان استراتژی دفاتر املاک محور بودن را به پیش می برد تا به عنوان نرم افزار و دستیار هوشمند برای مشاوران، یکه تاز بازار املاک شود.
اربابیان افزود: این امکان فراهم است که فعالان بازار ملک، با یک اپلیکیشن واحد، همه نیازهای خود در زمینه مشاوره خرید و فروش و اجاره از یک اپلیکیشن تامین کنند و همچنین قرارهای کاری را با بهینه ترین روش ممکن مدیریت کنند.
وی ادامه داد: دو مجموعه شیپور و آلونک در کنار هم و با بهره گیری از توانمندی ها و اعتبار خود، درصدد تقویت هر چه بیشتر حوزه فعالیت هایشان که همان بازار نیازمندی های آنلاین و بازار ملک است، تلاش خواهند کرد.
اربابیان گفت: حالا شیپور و آلونک، می توانند بیشتر از گذشته قابلیت های موجود خود را افزایش دهند و بهترین امکانات را برای مخاطبان و فعالان حوزه کسب و کار املاک فراهم کنند.
وی افزود: امیدواریم با قرارگرفتن توانمندی های این 2 مجموعه در کنار هم، بیشترین همکاری و خدمت رسانی به مشاوران املاک و ارایه بهترین خدمات به مردم را تجربه کنیم.
اربابیان با اشاره به این که، شیپور توانسته با فراهم آوری تمامی امکانات، مخاطبین زیادی را جذب نماید گفت: سایت های نیازمندی املاک بدون همراهی و پستیبانی دفاتر مشاورین املاک نمی توانند در بازار نقش موثری داشته باشند و به همین دلیل از دید ما، شیپور رفیق بنگاه های املاک است.
وی افزود: همکاری سایت های نیازمندی آنلاین با مشاورین املاک باعث امنیت بالای معاملات برای مردم می شوند و سایت های نیازمندی املاک با تعاملات گسترده با اتحادیه مشاورین املاک می توانند از به وجود آمدن قیمت های کاذب در بازار جلوگیری کنند.
وی تاکید کرد که شیپور با برخورداری از آگهی های بسیار زیاد مردمی و کاربران بالا، یکی از اولویت های توسعه ای خود را ارتباط موثر با دفاتر مشاورین املاک می داند.
اربابیان ادامه داد: شیپور با این که، یکی از پیشتازان نیازمندی های آنلاین در ایران است، می کوشد تا با بررسی، اخذ بازخورد و آمادگی تغییرات ممکن در بازار، جایگاه برتر خود را حفظ کند و رضایتمندی کاربران را افزایش دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی