یک هزارو477 مددجوی البرزی وارد بازارکار شدند


یک هزارو477 مددجوی البرزی وارد بازارکار شدند

کرج-ایرنا- معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز اعلام کرد که یک هزارو477 مددجوی این استان با دریافت تسهیلات خود اشتغالی وارد بازار کار شدند.

شاهین رضایی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای خوداشتغالی این مددجویان 140 میلیارد ریال تسهیلات در ماه های اخیر پرداخت شده است.
وی بیان داشت: طبق اعلام مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی و دبیر کارگروه اشتغال البرز، کمیته امداد پس از سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی جایگاه سوم در جذب منابع بانکی قرض‌الحسنه اشتغال را کسب کرده است.
رضایی ادامه داد: اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال از طریق برخی بانک‌های عامل البرز و صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت انجام می‌شود.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرزرضایی گفت: رتبه‌های جذب منابع بانکی اشتغال بر اساس تعداد ثبت مشاغل در سامانه رصد اعلام می‌شود .
وی یادآور شد: مددجویان مستعد فاقد مهارت بر اساس علاقه و سنجش بازار کار با هماهنگی کمیته امداد برای گذراندن دوره‌های آموزشی به مراکز معتبر و مورد تأیید سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و با قابلیت اعطای مدرک رسمی معرفی می‌شوند.
رضایی افزود: همه‌ساله بخشی از مددجویان تحت حمایت شامل زنان سرپرست خانوار و فرزندان مددجویان البرزی از طریق اشتغال‌زایی توانمند شده و از جمع خانوارهای کمیته امداد خارج می‌شوند.
وی گفت: تسهیلات اشتغال این نهاد تا سقف بیست میلیون تومان است که به‌ طورمعمول در زمینه‌های خدماتی، دامپروری، کشاورزی و صنایع‌دستی به مددجویان وزنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد و تعدادی از نیازمندان غیر تحت حمایت مراجعه‌کننده به دفاتر امداد پرداخت می‌شود.
کمیته امداد البرز 20هزار خانوار با جمعیت 33 هزار نفر تحت پوشش حمایتی دارد.
8029/ 6155

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403