کریس ایوانز از نقش کاپیتان آمریکا و دنیای سینمایی مارول خداحافظی کرد


کریس ایوانز از نقش کاپیتان آمریکا و دنیای سینمایی مارول خداحافظی کرد

رسانه کلیک – کریس ایوانز دیگر به عنوان بازیگر نقش کاپیتان آمریکا در دنیای سینمایی مارول حضور نخواهد داشت. فیلم انتقام جویان 4 آخرین همکاری این بازیگر با استودیوی مارول محسوب می شود. زمانی که دنیای سینمایی مارول (MCU) برای اولین بار شکل گرفت، شخصیت های محبوب مارول مانند مرد آهنی و کاپیتان آمریکا در […] نوشته کریس ایوانز از نقش کاپیتان آمریکا و...

رسانه کلیک – کریس ایوانز دیگر به عنوان بازیگر نقش کاپیتان آمریکا در دنیای سینمایی مارول حضور نخواهد داشت. فیلم انتقام جویان 4 آخرین همکاری این بازیگر با استودیوی مارول محسوب می شود.

زمانی که دنیای سینمایی مارول (MCU) برای اولین بار شکل گرفت، شخصیت های محبوب مارول مانند مرد آهنی و کاپیتان آمریکا در آن حضور پیدا کردند. مارول از بازیگران محبوبی برای ایفای نقش به عنوان ابرقهرمان در فیلم های خود استفاده کرده است.

از سال 2008 تا به امروز شاهد حضور رابرت داونی جونیور به عنوان مرد آهنی در دنیای سینمایی مارول بودیم و کریس ایوانز نیز نقش کاپیتان آمریکا را بر عهده داشته است. این بازیگران در ایجاد محبوبیت برای این دو ابرقهرمان تاثیر زیادی داشتند.

کریس ایوانز از نقش کاپیتان آمریکا و دنیای سینمایی مارول خداحافظی کرد

بر اساس توییت جدید کریس ایوانز، این بازیگر دیگر در دنیای سینمایی مارول حضور نخواهد داشت. در این توییت به اتمام فیلم برداری شخصیت کاپیتان آمریکا در فیلم انتقام جویان 4 اشاره شده است. کریس ایوانز اعلام کرد:

امروز برای من یک روز پر از احساس است. بیش از 8 سال به عنوان کاپیتان آمریکا در دنیای سینمایی مارول حضور داشتم و حال از این شخصیت خداحافظی می کنم. از تمام افراد حاضر در این پروژه ها برای خلق خاطرات شیرین تشکر می کنم.

در حالی که امروز این بازیگر به صورت رسمی جدایی خود از تیم انتقام جویان را اعلام کرده است، در گذشته شاهد اشاره به این موضوع توسط او بودیم.

در مصاحبه کریس ایوانز با نیویورک تایمز به این موضوع اشاره شده بود که این بازیگر قرارداد خود را با مارول تمدید نحواهد کرد. ایوانز در مصاحبه خود گفته بود:

قبل از اینکه شما را بیرون کنند، باید از قطار پیاده شوید.

این احتمال وجود دارد که ایوانز در آینده دوباره در دنیای سینمایی مارول حضور پیدا کند؛ با این حال به نظر نمی رسد در آینده نزدیک چنین اتفاقی رخ دهد. فیلم انتقام جویان 4 سال آینده میلادی روی پرده سینما قرار می گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...