قیمت واقعی خودروهای خارجی؛ تفاوت اندک قیمت واقعی خودروها با بازار


قیمت واقعی خودروهای خارجی؛ تفاوت اندک قیمت واقعی خودروها با بازار

در ماه های اخیر علاوه بر سرمایه گذاران، شهروندان نیز به سوی سرمایه گذاری در بازارهای پرسود بودند. موازی با بازار دلار و سکه که یکی از بازارهای پرطرفدار مردم بود، خودرو نیز توجه آن ها را به خود جلب کرد. به طوری که تعداد زیادی از شهروندان به سوی این بازار هجوم بردند.

به گزارش خبرآنلاین، از اوایل تیر، قیمت خودرو روندی صعودی به خود گرفت تا زمانی که برخی خودروهای خارجی 100 الی 200 میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کردند. اما برای مردم ابهام برانگیر بود که آیا این خودروها واقعا ارزششان به اندازه قیمت هایی است که در بازار داخل گفته می شود؟ در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر اینکه افت قیمت خودرو 50 الی 200 میلیون تومان به چشم می خورد. اما همچنان اعتراضات مردم برای بالا بودن قیمت خودروها، به خصوص خودروهای خارجی شنیده می شود.
در حال حاضر در بازارهای داخلی، قیمت اکسنت هیوندای 202 میلیون تومان است. قیمتی که خود کارخانه هیوندای اعلام کرده 17 هزار و 490 دلار بوده که با دلار 14 هزار تومان 244 میلیون تومان می شود.

همچنین مزدا3 در حال حاضر 240 میلیون تومان است که با دلا 14 هزار تومانی قیمت اعلام شده خود مزدا، حدود 294 میلیون می شود. البته این قیمت ها همراه با گارانتی و مدل این خودرو جدیدترین ساخت کارخانه است.

قیمت واقعی خودروهای خارجی؛ تفاوت اندک قیمت واقعی خودروها با بازار

223223

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج