ازدواج رضا شفیعی جم و ماهایا پطروسیان از زبان بازیگر مرد + فیلم


ازدواج رضا شفیعی جم و ماهایا پطروسیان از زبان بازیگر مرد ماجرای ازدواج رضا شفیعی جم و ماهایا پطروسیان از زبان رضا شفیعی جم در برنامه فرمول یک . شاید یک جمله دو پهلو کافیست تا شایعه و حاشیه ای جدید و بسیار دامن گیر یک ستاره یا چند ستاره را درگیر خود کند .... نوشته ازدواج رضا شفیعی جم و ماهایا پطروسیان از زبان بازیگر مرد + فیلم اولین بار در اولی...

ازدواج رضا شفیعی جم و ماهایا پطروسیان از زبان بازیگر مرد ماجرای ازدواج رضا شفیعی جم و ماهایا پطروسیان از زبان رضا شفیعی جم در برنامه فرمول یک .

شاید یک جمله دو پهلو کافیست تا شایعه و حاشیه ای جدید و بسیار دامن گیر یک ستاره یا چند ستاره را درگیر خود کند .

ازدواج رضا شفیعی جم و ماهایا پطروسیان یکی از حاشیه هایی است که زندگی رضا شفیعی جم بازیگر مرد و ماهایا پطروسیان بازیگر زن ایرانی را تحت شعاع خود قرار داده است .

خبر ازدواج رضا شفیعی جم و همسرش ماهایا پطروسیان خبری شایعه که مدت بسیاری است دامن این دو بازیگر را گرفته هنوز هم مورد توجه مردم قرار دارد و انگار کسی دوست ندارد دروغ بودنش را باور کند .

ازدواج رضا شفیعی جم و ماهایا پطروسیان از زبان بازیگر مرد + فیلمازدواج رضا شفیعی جم و ماهایا پطروسیان از زبان بازیگر مرد + فیلم

ماهایا پطروسیان که در صفحه اینستاگرام خود این خبر را با انتشار عکس همسر اولش رد کرد و شایعه بودن ازدواجش با رضا شفیعی جم را تکذیب کرد .

چندی پیش ماهایا پطروسیان عکس همسر سابقش را منتشر کرد و گفت تنها یک‌بار ازدواج کرده است.

ماهایا پطروسیان پطروسیان نوشت: فقط یکبار در صفحه ام عنوان میکنم، که من در سال هشتاد و سه ازدواج کردم ودر سال هشتاد و هفت هم جدا شدم، همسر سابقم ایرانی متولد ایتالیا بودند و الان هم ایتالیا زندگی میکنند. تا به امروز ازدواج مجددی نداشتم….و قطعا اگر در زندگیم اتفاق جدی بیافتد در صفحه خودم اعلام می‌کنم….شاد و پیروز باشید.

با اینکه ماهایا پطروسیان این خبر را رد کرد اما هنوز هم پیگیری ها ادامه داشت تا اینکه با واکنش رضا شفیعی جم در برنامه فرمول یک رو به رو شد .

فیلم واکنش رضا شفیعی جم به ازدواجش با ماهایا پطروسیان را در زیر مشاهده میفرمایید :

دانلود داستان ازدواج رضا شفیعی جم و ماهایا پطروسیان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان