اریک لاملا: اگر پیراهن مسی را نمی‌گرفتم، پدرم مرا می‌کشت!


اریک لاملا: اگر پیراهن مسی را نمی‌گرفتم، پدرم مرا می‌کشت!

طرفداری (/fa/component/roojanews/frame.html?href=https://www.tarafdari.com/)- اریک لاملا، وینگر آرژانتینی تاتنهام اعتراف کرد چاره‌ای جز گرفتن پیراهن لیونل مسی نداشته است! تاتنهام شب گذشته در خانه مقابل بارسا و مسی مغلوب شد تا بدون امتیاز از دو...

طرفداری - اریک لاملا، وینگر آرژانتینی تاتنهام اعتراف کرد چاره‌ای جز گرفتن پیراهن لیونل مسی نداشته است!

تاتنهام شب گذشته در خانه مقابل بارسا و مسی مغلوب شد تا بدون امتیاز از دو بازی، در قعر جدول گروه رده بندی قرار بگیرد. از خوب‌های تاتنهام در این بازی اریک لاملا بود که از زمان پشت سر گذاشتن مصدومیتش، خوب کار می‌کند. او گل دوم تیمش را نیز به ثمر رساند.

به گزارش موندو دپورتیوو، لاملا پس از بازی در اعترافی جالب گفت:

بله این قضیه صحت دارد! پدرم همیشه از من درخواست پیراهن مسی را می‌کند. اگر این بار هم این پیراهن را برایش نمی‌بردم، مرا می‌کشت! پس از بازی چند کلمه‌ای با مسی حرف زدم. مدتی بود که همدیگر را ندیده بودیم. از دیدنش خیلی خوشحال شدم. او مقابل ما فوق العاده بازی کرد. هیچ کلمه‌ای در توصیفش ندارم. در هر بازی او کلاسش را نشان می‌دهد و به همین خاطر است که بهترین بازیکن دنیا است و همه این را می‌دانیم. THE BEST؟ نمی‌خواهم وارد این قضیه شوم. مسی برای من بهترین است.

بازی بسیار سختی بود چون مقابل بازیکنان فوق العاده‌ای قرار داشتیم. در نیمه اول آنها مدام توپ را چرخاندند و به همین خاطر انرژی زیادی در این نیمه برای دویدن صرف کردیم. با این حال در نیمه دوم فشار آوردیم. اگر می‌خواهیم در آینده چیزی ببریم، باید تلاش کنیم تا بهتر از این باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواب فرهاد در بیداری