نکاتی که قبل از بازگشت انیمه Tokyo Ghoul باید بدانید


نکاتی که قبل از بازگشت انیمه Tokyo Ghoul باید بدانید

فصل سوم انیمه Tokyo Ghoul نیز مانند خیلی از برنامه‌های دیگر تلویزیونی با عنوانی جدید و حال‌وهوایی متفاوت‌تر از قبل چند روز دیگر پخش می‌شود و ما در این مطلب به استقبال از آن رفته‌ایم.‌ انیمه‌های بهار سال 2018 یکی از بهترین مجموعه‌‌های انیمه‌ای امسال به انتخاب تماشاچیان بوده‌ است. این درحالیست که بهار امسال در همه نوع سبکی از جمله کلاسیک، فانتزی و...

فصل سوم انیمه Tokyo Ghoul نیز مانند خیلی از برنامه‌های دیگر تلویزیونی با عنوانی جدید و حال‌وهوایی متفاوت‌تر از قبل چند روز دیگر پخش می‌شود و ما در این مطلب به استقبال از آن رفته‌ایم.‌

انیمه‌های بهار سال 2018 یکی از بهترین مجموعه‌‌های انیمه‌ای امسال به انتخاب تماشاچیان بوده‌ است. این درحالیست که بهار امسال در همه نوع سبکی از جمله کلاسیک، فانتزی و همچنین ادامه‌ی انیمه‌های محبوبی همچون انیمه Tokyo Ghoul را در بر داشت.
همانطور که می‌دانید انیمه‌ی Tokyo Ghoul در واقع در فصل دوم به پایان رسید و چیزی که ما آن‌ را فصل سوم خطاب می‌کنیم درواقع «بازگشت گول توکیو» (Tokyo Ghoul: Returns) بوده است که خود داستانی پیچیده‌تر و کمی متفاوت را به دنبال دارد، تا جایی که اگر یکی از تماشاچیان این مجموعه باشید و فصل سوم را شروع کنید متوجه‌ی تغییرات زیادی شده و دچار سردرگمی می‌شوید. چرا که حتی شخصیت اصلی داستان نیز از نظر ظاهری بسیار تغییر کرده و خود را نمی‌شناسد.

با توجه به اتفاقات زیادی که در فصول قبل در این انیمه رخ داد، جهت یادآوری لیستی از اتفاقات گذشته آماده کردیم که می‌توانید در زیر مطالعه کنید.

نکاتی که قبل از بازگشت انیمه Tokyo Ghoul باید بدانید

انیمه Tokyo Ghoul چیست؟
این مجموعه که توسط «سوی ایشیدا» (Sui Ishida) ساخته شده است، داستان دانش‌آموزی به نام «کن کانکی» (Ken Kaneki) را بیان می‌کند که از اتفاق وحشتناکی که در قرار عاشقانه‌اش می‌افتد، جان سالم به‌در می‌برد اما متوجه می‌شود که شریکش موجودی به نام «گول» (Ghoul) بوده است. دنیای کانکی و بهتر است بگوییم عصری که وی در آن زندگی می‌کند در واقع پر از موجوداتی به نام گول است که از گوشت انسان‌ها تغذیه کرده و بسیار خطرناک و بی‌رحم به نظر می‌رسند. بدتر از همه این است که این موجودات بطور مخفیانه در بین انسان‌ها زندگی می‌کنند.

کانکی پس از دوران سختی که پشت سر گذاشته، به هوش می‌آید و حالا متوجه شده پزشکی که او را عمل کرده بود درواقع اعضای داخلی بدن شریکش که یک گول بود را درون بدن او جاسازی کرده است که آن به معنای تبدیل شدن کانکی به نیمی از گول بوده است. حالا کانکی خود نیز برای ادامه‌ی بقا باید از گوشت انسان‌ها تغذیه کند، اما چگونه؟ چراکه وی با روح خود که می‌داند یک انسان است و جسمش که غریزه‌ی یک گول را دارد همواره درحال جنگیدن است.

نکاتی که قبل از بازگشت انیمه Tokyo Ghoul باید بدانید

کانکی پس از مدتی به گروهی به نام «آنتیک» (Anteiku) که در قهوه‌خانه‌ای کوچک و محبوب که همه اعضای آن را گول‌ها تشکیل می‌دهند ملحق می‌شود. اعضای این گروه سعی دارند به کانکی کمک کنند تا بهتر زندگی کند. داستان از این‌جا به بعد در واقع بیانگر دو دنیای متفاوت است، یعنی دنیای انسان‌ها و گول‌ها. چرا که اوایل داستان از دید انسان‌ها، گول‌ها موجوداتی بی‌رحم و کثیف هستند اما رفته رفته در می‌یابیم که آن‌ها نیز برای ادامه‌ی زندگی بهتر در کنار انسان‌ها تلاش می‌کنند. در یک دنیای معمولی نه تمام انسان‌ها خوب و مهربان هستند و نه تمام گول‌ها وحشی و بی‌رحم.

این مجموعه ابتدا به عنوان مانگا (که همان کامیک به زبان ژاپنی است) منتشر شد و پس از محبوبیت زیاد در سال 2014 اولین فصل از این انیمه اکران گردید. اولین فصل انیمه Tokyo Ghoul شامل 12 قسمت بود و دومین فصل از این مجموعه نیز در سال 2015 اکران شد که باز هم 12 قسمتی بود.

انیمه Tokyo Ghoul: Re چیست؟
این مجموعه کمی زیرکانه‌تر و البته پیچیده‌تر از فصول قبلی بوده است. این سریال در واقع داستان 2 سال بعد از فصل دوم و حوادث آن زمان را نشان می‌دهد. داستان این مجموعه حول محور «هایسه ساساکی» (Haise Sasaki) که عضو گروه CCG و همچنین رهبر گروه خاصی از محققان پلیسی که سلاحی به نام «کویینک» (Quinque) را در بدن خود حمل می‌کنند و به اصطلاح همان (نیم گول) خطاب می‌شوند، است.

نکاتی که قبل از بازگشت انیمه Tokyo Ghoul باید بدانید
حال شخصیت‌های فصول گذشته کجا هستند؟ یکی از هیجان‌انگیزترین اتفاقات فصل سوم این است که با گذشت زمان بیننده متوجه خواهد شد که هایسه درواقع همان کن کانکی فصل اول و دوم است اما پلیس او را در گذشته دستگیر کرده بود و مغزش را شستشو می‌دهد و به او هویتی جدید اهدا می‌کنند، تا جایی که وی حتی اسم اصلی خود و افرادی که برایش عزیز بودند را نیز به یاد نمی‌آورد.

چه چیزی را اول تماشا کنیم؟

به عنوان یکی از طرفداران انیمه Tokyo Ghoul روند داستان به ترتیب از فصل اول تا سوم بسیار دلچسب است چرا که شما به شخصیت‌ها وابسته خواهید شد و از غم آن‌ها ناراحت و از خوشنودی آن‌ها خوشحال می‌شوید. به علاوه با تماشای فصل اول در عین تمام سوالاتی که برای مخاطب پیش خواهد آمد در فصل سوم به این سوالات تقریبا جواب داده خواهد شد. با این‌حال اگر این انیمه را از فصل سوم یعنی Tokyo Ghoul: Re نیز شروع کنید قطعا از آن لذت خواهید برد، چرا که شخصیت‌های جدید در فصل سوم نیز به همان اندازه دوست‌داشتنی و مجبوب خواهند بود.

فصل چهارم انیمه Tokyo Ghoul نیز پاییز سال 2018 پخش می‌شود، این فصل در واقع نیمه‌ی دوم مجموعه Tokyo Ghoul: Re خواهد بود که شامل 12 قسمت است و این خبر برای طرفداران این مجموعه که عادت به تماشای پشت‌سرهم انیمه را دارند بسیار خوش‌آیند است.

می‌توانید تریلر فصل سوم انیمه Tokyo Ghoul را در زیر تماشا کنید:

.namasha-embed .namasha-embed-iframe
.namasha-embed .namasha-embed-iframe
.namasha-embed .namasha-embed-iframe

اگر یکی از طرفداران این مجموعه محبوب هستید لطفا نظر خود را با ما در اشتراک گذاشته و در رابطه با پیش‌بینی خود درمورد اتفاقاتی که پیش‌روست صحبت کنید.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
نکاتی که قبل از بازگشت انیمه Tokyo Ghoul باید بدانید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...