سیم کارت Sim-Sd برای اولین بار در ایران توسط همراه اول تولید می‌شود


سیم کارت Sim-Sd برای اولین بار در ایران توسط همراه اول تولید می‌شود

همراه اول برای اولین بار در کشور سیم کارت Sim-Sd را تولید می‌کند. با ارائه‌ی این تکنولوژی، استفاده‌ی همزمان از سیم کارت دوم و حافظه جانبی در گوشی های دو سیم کارته فراهم می‌شود. اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد اپراتور همراه اول برای نخستین بار در کشور اقدام به تولید سیم... نوشته سیم کارت Sim-Sd برای اولین بار در ایران توسط...

همراه اول برای اولین بار در کشور سیم کارت Sim-Sd را تولید می‌کند. با ارائه‌ی این تکنولوژی، استفاده‌ی همزمان از سیم کارت دوم و حافظه جانبی در گوشی های دو سیم کارته فراهم می‌شود.

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد اپراتور همراه اول برای نخستین بار در کشور اقدام به تولید سیم کارت Sim-Sd می‌کند. این فناوری با به کارگیری توان و دانش متخصصان ایرانی و توسط کارخانه تولید سیم کارت همراه اول تولید خواهد شد.

سیم کارت Sim-Sd چیست؟

این سیم کارت جدید که Sim-Sd نام دارد، از یک چیپ کارت حافظه میکرو اس دی و چیپ نانوسیم بهره می‌برد و به این ترتیب امکان استفاده از سیم کارت دوم و کارت حافظه به صورت همزمان در گوشی های دو سیم کارته فراهم می‌شود. این در حالی است که بیشتر گوشی های هوشمند دو سیم کارته در بازار تلفن همراه، دارای دو اسلات هستند که اسلات اول برای سیم کارت اول و اسلات دوم برای استفاده‌‌ی سیم کارت دوم یا کارت حافظه (یکی از آنها) به کار می‌رود، اما حالا با فناوری جدید همراه اول می‌توانید به طور همزمان از سیم کارت دوم و کارت حافظه استفاده کنید.

سیم کارت Sim-Sd برای اولین بار در ایران توسط همراه اول تولید می‌شود

شرکت همراه اول سیم کارت Sim-Sd را در حافظه‌های 8 ، 16 ، 32 و 64 گیگابایتی تولید و به مشترکان خود عرضه می‌شود. مشتریان برای پیش خرید این سیم کارت‌های جدید می‌توانند به سالن همراه اول در نمایشگاه ایران تلکام 2018 مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیت کنید و فال حافظ 9 فروردین را بخوانید + فیلم