بازی Cyberpunk 2077 در آمریکای شمالی توسط شرکت برادران وارنر منتشر می‌شود


بازی Cyberpunk 2077 در آمریکای شمالی توسط شرکت برادران وارنر منتشر می‌شود

استودیوی سی‌دی پراجکت رد، سازنده بازی Cyberpunk 2077 به تازگی اعلام که این عنوان به شدت مورد انتظار، توسط شرکت سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر (Warner Bros. Interactive Entertainment) در منطقه آمریکای شمالی منتشر خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت گیمشات همراه باشید. دو شرکت سی‌‌دی پراجکت رد و سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر، چند...

استودیوی سی‌دی پراجکت رد، سازنده بازی Cyberpunk 2077 به تازگی اعلام که این عنوان به شدت مورد انتظار، توسط شرکت سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر (Warner Bros. Interactive Entertainment) در منطقه آمریکای شمالی منتشر خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت گیمشات همراه باشید.

دو شرکت سی‌‌دی پراجکت رد و سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر، چند وقتی است که با یکدیگر همکاری می‌کنند و اگر به خاطر داشته باشید، دو بازی The Witcher 3: Wild Hunt و The Witcher 2: Assassins of Kings را در چندین منطقه مختلف، شرکت برادران وارنر منتشر نمود. حال، طی یک اعلام رسمی، استودیوی سی‌دی پراجکت رد توضیح داده که همکاری با برادران وارنر ادامه خواهد داشت و این شرکت، کار انتشار بازی Cyberpunk 2077 را در منطقه آمریکای شمالی به عهده خواهد گرفت. آقای Michal Nowakowski معاون ارشد بخش تولید تجارت شرکت سی‌دی پراجکت رد در توضیح رسمی خود این چنین گفته است:

ما با شرکت سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر برروی The Witcher 2: Assassins of Kingsو The Witcher 3: Wild Hunt کار کردیم و هر دوی این عرضه‌‌ها، تبدیل به یک موفقیت بزرگ شدند. بنابراین، ما با اطمینانی مضاعف وارد مرحله‌ای جدید از همکاری می‌شویم. Cyberpunk 2077 بزرگ‌ترین و جاه‌طلبانه ترین پروژه‌ای است که ما برروی آن کار کرده‌ایم و من واقعا به تمام چیزهای شگفت انگیزی که می‌توانیم به آن‌ها دست پیدا کنیم، امیدوار هستم.

خبر همکاری دوباره سی‌دی پراجکت رد با شرکت برادران وارنر خوشحال کننده و خوب است اما خبر مهم دیگری نیز در مورد بازی Cyberpunk 2077 وجود دارد و آن، انتشار زودتر از موعود بازی است. این طور که به نظر می‌رسد، بازی Cyberpunk 2077 قرار است در تاریخی زودتر از انتظار همه مردم، در اوایل سال 2019 میلادی منتشر شود. یک ناشر ترکی به نام Bilkom که وظیفه انتشار بازی The Witcher 3 را در کشور ترکیه به عهده داشت، به تازگی در صفحه توییتر رسمی خود خبری جنجال برانگیز را منتشر کرده و اعلام کرده که بازی نقش آفرینی مورد انتظار استودیوی سی‌دی پراجکت رد در سال 2019 منتشر خواهد شد.

البته خیلی نباید غافلگیر شویم که این توییت پس از مدت زمان کوتاهی به طور کلی حذف شد. با این که هنوز تاریخ انتشار رسمی و مشخصی برای بازی Cyberpunk 2077 اعلام نشده، اما استودیوی سی‌دی پراجکت رد همیشه گفته که در هدف دارد تا این بازی نقش آفرینی را برای کنسول‌ های نسل فعلی منتشر کند و عرضه بازی در سال 2019، کاملا با عقل جور درمی‌آید (از آن جایی که نسل بعدی کنسول‌ها از سال 2020 به صورت رسمی آغاز می‌شود).

استودیوی سی‌دی پراجکت رد روزهای شلوغی را پشت سر می‌گذارد و علاوه بر اخبار و شایعات پیرامون بازی Cyberpunk 2077، آن‌ها درگیر موضوعی پیرامون لایسنس بازی The Witcher شده‌اند. به تازگی Andrzej Sapkowski، نویسنده رمان‌های The Witcher، از این استودیو درخواست پول بیشتری کرده است که باید ببینیم نتیجه این ماجرا چه می‌شود.

نظر شما در مورد بازی Cyberpunk 2077 و همکاری سازندگان با شرکت برادران وارنر چیست؟

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
بازی Cyberpunk 2077 در آمریکای شمالی توسط شرکت برادران وارنر منتشر می‌شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی