مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A9s به اینترنت راه یافت


مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A9s به اینترنت راه یافت

رسانه کلیک – مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A9s به تازگی در فضای مجازی لو رفت. ظاهرا این تلفن هوشمند از دوربین اصلی چهارگانه بهره می برد. تا به امروز شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با گوشی گلکسی A9s سامسونگ بودیم. از این دستگاه در هفته آینده رونمایی می شود. به تازگی مشخصات گوشی […] نوشته مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A9s به اینترنت راه یافت...

رسانه کلیک – مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A9s به تازگی در فضای مجازی لو رفت. ظاهرا این تلفن هوشمند از دوربین اصلی چهارگانه بهره می برد.

تا به امروز شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با گوشی گلکسی A9s سامسونگ بودیم. از این دستگاه در هفته آینده رونمایی می شود. به تازگی مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A9s در فضای مجازی منتشر شده است.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A9s به استفاده از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 660 در این دستگاه اشاره می کند. سامسونگ برای این محصول خود 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در نظر می گیرد که با استفاده از کارت حافظه خارجی قابل افزایش است.

این دستگاه به باتری 3720 میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 مجهز می شود که از رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس بهره می برد.

گوشی گلکسی A9s به صفحه نمایش 6.28 اینچی با فناوری AMOLED مجهز می شود. این نمایشگر بی کران دارای رزولوشن 1080 × 2200 پیکسل است. سامسونگ برای ساخت بدنه این دستگاه از شیشه استفاده می کند.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A9s به اینترنت راه یافت

سامسونگ برای طراحی پنل پشتی این دستگاه از گلکسی A9 استار الهام می گیرد. از این گوشی هوشمند در ماه های گذشته به صورت رسمی رونمایی شد. پنل پشتی این دستگاه سنسور اثر انگشت را میزبانی می کند.

گوشی هوشمند آینده سامسونگ از دوربین اصلی چهارگانه با چیدمان عمودی بهره می برد که در زیر این چهار سنسور، فلاش LED قرار می گیرد.

دوربین اصلی این گوشی هوشمند دارای یک سنسور 24 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f1.7 و لرزشگیر اپتیکال، سنسور 5 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f2.2، سنسور تله فوتو 8 مگاپیکسلی و سنسور 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 120 درجه است. در جلوی این دستگاه یک سنسور 8 مگاپیکسلی تصاویر سلفی کاربران را ثبت می کند.

در تاریخ 11 اکتبر از گوشی گلکسی A9s به صورت رسمی رونمایی می شود. انتظار می رود در این تاریخ با گوشی گلکسی A6s نیز ملاقات کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است