بازگشت رضا رویگری با لازانیا به سینما +عکس


بازگشت رضا رویگری با لازانیا به سینما +عکس

فیلم سینمایی لازانیا به کارگردانی حسین قناعت از چهارشنبه هفته گذشته اکران خود در سینما‌های کشور را آغاز کرده و با وجود مضمون کمدی خود با شکست سنگینی در افتتاحیه مواجه شده است.

خبرگزاری میزان: فیلم سینمایی "لازانیا" به کارگردانی "حسین قناعت" از چهارشنبه هفته گذشته اکران خود در سینما‌های کشور را آغاز کرده و با وجود مضمون کمدی خود با شکست سنگینی در افتتاحیه مواجه شده است.

این فیلم که بر پایه کمدی‌های بفروش ساخته شده با استفاده از شوخی‌های مستهجن و الفاظ رکیک قصد خنداندن مخاطب را دارد، اما مخاطب امروز نشان داده که دیگر از این جنس کمدی فاصله گرفته است. فیلم لازانیا با وجود حضور بازیگران پرتعداد و مطرح تنها ۱۱ میلیون تومان فروخته تا ثابت کند دوران فیلم‌های به اصطلاح سوپرمارکتی پایان یافته است.

بازگشت رضا رویگری با لازانیا به سینما +عکس

جواد رضویان، ارژنگ امیرفضلی، بهنوش بختیاری، نفیسه روشن، رضا ناجی، یوسف تیموری، یوسف صیادی، اصغر سمسارزاده، ساعد هدایتی، رضا رویگری، عباس محبوب و محمد شیری از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم کمدی به ایفای نقش پرداخته اند.

جواد رضویان بازیگر این فیلم هم اکنون اکران فیلم دیگری با نام "دم سرخ‌ها" را در برنامه دارد تا نام خود را به عنوان یکی از بازیگران پرکار پاییز ثبت کند. رضویان در حال حاضر ساخت اولین فیلم سینمایی خود را در دست دارد.

بازگشت رضا رویگری با لازانیا به سینما +عکس

در ابتدا و در زمان پیش تولید قرار بود که "اکبر عبدی" نیز با گریمی متفاوت در این فیلم به ایفای نقش بپردازد، ولی همه چیز در حد همان مذاکرات اولیه و تست گریم باقی ماند و عبدی به این پروژه اضافه نشد.

از جمله اتفاقات جالب فیلم سینمایی "لازانیا" می‌توان به بازگشت "رضا رویگری" به عرصه اکران اشاره کرد. رویگری سالهاست که با بیماری دست و پنجه نرم می‌کند و به همین واسطه نتوانسته حضور پررنگی در سینما داشته باشد.

یوسف تیموری از دیگر بازیگران این فیلم است که همچون سابق در اثری کمدی ظاهر شده است. تیموری که کارنامه قابل قبولی در تلویزیون به یادگار گذاشته در آثار سینمایی هیچگاه به موفقیتی بزرگ نرسیده است. وی همواره در آثار کمدی گیشه و یا کمدی‌های سوپرمارکتی به ایفای نقش پرداخته است.

وی تاکنون اکثر آثار خود را با محوریت کمدی و یا کودک و نوجوان ساخته و هنوز در عرصه سینمایی جدی افتخاری به دست نیاورده است. وی همچنین هنوز در جشنواره فیلم فجر به جایزه نرسیده است.

سایر عوامل فیلم سینمایی «لازانیا» عبارتند از: نویسندگان فیلمنامه: حسین قناعت، احمد احمدى، کارگردان: حسین قناعت، طراح گریم: عبدالله اسکندرى، تدوین: محمدتوکلی، مدیر فیلمبرداری: امیر معقولی، طراح صحنه و لباس: سحر شهامت، مدیر صدابرداری: میثم یاردیلو، دستیار و برنامه ریز: مهدی مطلبی، امید راد، دستیار دوم کارگردان: سپینود وفامنش، منشی صحنه: مهتاب شهرابی، مجری گریم: مانی اسکندرى، سارا اسکندرى، دستیار اول فیلمبردار: حسن امیرزاده، عکاس: اردلان آذرمی، گروه فیلم برداری: سیامک کوثر مدار، مهدی مرادى، احسان کاظم خانى، دستیاران صدابردار: سهراب ثمرقندی، علیرضا ثمرقندی، دستیار لباس: ریحانه نعمت الهی، دستیاران صحنه: علیرضا شهسواری، شاهرخ تدین، مدیر تدارکات: حامد زاهدى، گروه تدارکات: محسن زارع، بابک آقایاری، مسئولان هنروران: معصومه قجر، شاهین احمدی، سینه موبیل: شهرام رضایی، حمل و نقل: علی حیدری قمصری، مصطفی وهابی اصل، مصطفی تیموری، مجید رضایی، مجید فراهانی، مدیر تولید: هاشم علی اکبرى، تهیه کننده: احمد احمدى.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس