شاید شما به این موضوع فکر کرده اید که چگونه می توانم بدون هزینه های زیاد بازسازی خانه، درب ورودی را با درب ضد سرقت تعویض کنم. در این میان سوال هایی برای شما وجود دارد. چگونه قیمت درب ضد سرقت را بتوانم با کیفیت ارائه شده فروشنده مطابقت بدهم. آیا میزان پول پرداختی برای خرید در ضد سرقت نیاز ما را تامین می کند؟ نصب درب ضد سرقت چگونه انجام می شود و آیا نیاز به تخریب زیاد است؟

این ها سوالاتی است که برای مشتریان در هنگام انتخاب درب ضد سرقت و جایگزین کردن آن با درب های چوبی قدیمی بوجود می آید. سایت های زیادی هستند که قیمت درب ضد سرقت را بصورت کاملا بروز بر روی سایت خود قرار می دهند. بطور مثال لیست قیمت درب ضد سرقت در درسام کاملا بروز می باشد و این می تواند مشتری را در گام اول در انتخاب درب ضد سرقت بخوبی کمک کند.

تعویض درب های قدیمی با درب های ضد سرقت

نحوه تعویض درب ضد سرقت

در ابتدا سرپرست نصاب شرکت به پروژه فرستاده می شود و اندازه گیری بر مبنای داخل به داخل چهارچوب فلزی قدیمی انجام می شود. در این صورت چهارچوب فلزی درب ضد سرقت با چهارچوب فلزی قبلی جوش داده می شود. مصالح ریزی با ملات در پشت چهارچوب جدید حتما باید انجام شود تا مقاومت درب و چهارچوب در برابر دیلم اندازی افزایش پیدا کند. به منظور پوشش و عدم دید چهارچوب قدیمی ، از هر دو طرف روکوب های چوبی بر روب چهارچوب های فلزی نصب می شود تا چهارچوب قدیمی کاملا از دید خارج شود.

معمولا مراحل نصب برای یک عدد درب ضد سرقت در 3 الی 4 ساعتت انجام می شود. دراین شیوه به دلیل عدم کندن چهارچوب فلزی قدیمی و عدم فرزکاری مشتریان رضایت بیشتری دارند. در عین تعویض درب قدیمی با تعویض درب ضد سرقت زیبایی را نیز با خود به ارمغان می آورند. در سایت درسام ابعاد درب ضد سرقت و مشخصات فنی به همراه قیمت درب ضد سرقت آورده شده است و این می تواند راهنمای خرید خوبی برای مشتریان باشد.

تعویض درب های قدیمی با درب های ضد سرقت

شرکت درسام یکی از شرکت های مطرح برای انجام و تعویض درب های قدیمی با درب های ضد سرقت می باشد که بیش از ده سال سابقه تولید و بکارگیری نصاب های حرفه ای توانسته بخشی از نیاز مشتریان را برطرف بکند. درب های داخلی ساختمانی و درب های ضد سرقت از دیگر محصولات شرکت درسام می باشد.