ارزش سهام انویدیا به بالاترین سطح خود رسید


ارزش سهام انویدیا به بالاترین سطح خود رسید

ارزش سهام انویدیا بعد از معرفی محصولات جدید رکورد قیمت‌های قبلی خود را رد کرده و در بالاترین سطح خود یعنی 292.06 دلار قرار گرفته است.

گلدمن ساکس (شرکت ارائه دهنده‌ی خدمات مالی و بانکی) روز دوشنبه اعلام کرده بود معماری تورینگ به کار رفته در پردازنده‌های انویدیا و توانایی استنتاج آن فرصت‌های بزرگی را برای رشد این شرکت مهیا خواهد کرد. در همان روز ارزش سهام این شرکت چهار درصد افزایش پیدا کرده و با رسیدن به ارزش ۲۹۲.۰۶ دلاری در بالاترین سطح خود قرار گرفت.

طبق گفته‌ی گلدمن ساکس، تجارت انویدیا در دنیای بازی بعد از معرفی محصولات مبتنی بر معماری تورینگ، از مزایای بی‌شماری بهره‌مند خواهد شد. انتظار می‌رود معرفی تراشه‌ی Tesla T4 برای سرورها و نرم‌افزار TensorRT، توانایی استنتاج در مراکز داده را افزایش دهد.

همچنین به گفته‌ی توشیا هاری، تحلیل‌گر گلدمن ساکس، گوگل اعلام کرده است از GPU این شرکت برای اپلیکیشن‌های استنتاجی روی پلت‌فرم ابری گوگل استفاده خواهد کرد. او همچنین پیش‌بینی کرده است با ارائه‌ی CPU های جدید این شرکت قیمت هر سهم به ۳۲۴ دلار خواهد رسید.

انویدیا در مرداد ماه امسال تکنولوژی جدید خود را برای پشتیبانی از گرافیک واقع‌گرایانه و سینمایی بازی‌های ویدئویی و تحت معماری تورینگ معرفی کرد. این کارت‌های گرافیکی ۶ برابر بیشتر از همنوعان قدیمی خود کارایی دارند.

البته Nvidia پیش‌بینی درآمد سه‌ماه‌ی سوم خود را با توجه به کاهش فروش محصولات مخصوص معدن‌کاوی ارز رمزنگاری شده از ۳.۳۴ میلیارد دلار به ۳.۲۵ میلیارد دلار پایین آورده است. کالت کرس، مدیر ارشد مالی این شرکت گفته است هیچ درآمدی از تجارت مرتبط با ارز رمزنگاری شده، در چشم‌اندازهای ما لحاظ نمی‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر