دیدار مدیرکل شعب غرب تهران با رییس پلیس تهران


پول‌نیوز - نشست سردار رفیعی فرماندهی محترم انتظامی تهران بزرگ (فاتب) با مدیر کل شعب غرب تهران بزرگ بانک قوامین در راستای گسترش تعامل و ارتباطات دو سویه، در ستاد فرماندهی فاتب برگزار شد.به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در ابتدای این دیدار...

پول‌نیوز - نشست سردار رفیعی فرماندهی محترم انتظامی تهران بزرگ (فاتب) با مدیر کل شعب غرب تهران بزرگ بانک قوامین در راستای گسترش تعامل و ارتباطات دو سویه، در ستاد فرماندهی فاتب برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در ابتدای این دیدار فرهاد خادم الحسینی مدیرکل شعب غرب تهران در ابتدا گزارشی ازعملکرد بانک قوامین ارائه و گفت: مدیران بانک قوامین بر این باورند که با عملکرد صحیح در جهت پیشرفت سیاست های نظام بانکی ، مدیریت دانش و خدمت شرافتمندانه ، می توان از منافع سهامداران و سایر ذینفعان که به عنوان یک اصل مهم و مورد توجه در سیاست های مدیریتی می باشد، دفاع کرد .

دیدار مدیرکل شعب غرب تهران با رییس پلیس تهران

وی در این دیدارها ضمن تأکید بر اینکه خدمت رسانی به کارکنان نیروی انتظامی از سوی اولیای بانک به عنوان یک تکلیف برای مجموعه تعیین گردیده است ادامه داد: بانک قوامین با بهره گیری از تمام توان خود و ارائه خدمات بانکداری همچنان در خدمت سبزپوشان خدوم ناجا بوده خواهد بود. در پایان این دیدار سردار رحیمی ضمن تقدیر از مجموعه ی بانک قوامین بخاطر تعامل فی بین بانک و نیروی انتظامی ، بانک قوامین را جزئی از بدنه ی ناجا دانسته و برای آینده ی درخشان بانک ابراز امیدواری کردند .

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به توانمندیهای بانک قوامین و خدمات درخشان این بانک در عرصه نظام پولی و مالی کشور افزودند: ان شاء الله با پیشرفت روزافزون این بانک شاهد تعامل هر چه بیشتر فی مابین بانک و کارکنان ناجا بوده و بانک قوامین را در تیم بانکی و پولی و مالی کشور همچنان پر افتخار و مقتدر ببینیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر