عکس ؛ تصویری از اسطوره سرخپوشان به همراه دختر و همسرش


عکس ؛ تصویری از اسطوره سرخپوشان به همراه دختر و همسرش

تصویری زیبا از فرانچسکو توتی اسطوره باشگاه فوتبال آاس رم ایتالیا در کنار همسر و دخترش را آماده کرده ایم که در زیر می توانید مشاهده نمایید. فرانچسکو توتّی (ایتالیایی: Francesco Totti؛ زادهٔ 27 سپتامبر 1976) بازیکن فوتبال پیشین اهل ایتالیا است. پست فرانچسکو توتی مهاجم یا هافبک هجومی بود. او در 28 مه 2017 در بازی مقابل جنوا رسماً از دنیای فوتبال...

عکس ؛ تصویری از اسطوره سرخپوشان به همراه دختر و همسرش

تصویری از فرانچسکو توتی در کنار دختر و همسرش
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۶
عکس ؛ تصویری از اسطوره سرخپوشان به همراه دختر و همسرش

تصویری از فرانچسکو توتی در کنار همسر و دخترش را مشاهده نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تصویری زیبا از فرانچسکو توتی اسطوره باشگاه فوتبال آاس رم ایتالیا در کنار همسر و دخترش را آماده کرده ایم که در زیر می توانید مشاهده نمایید.

عکس ؛ تصویری از اسطوره سرخپوشان به همراه دختر و همسرش

فرانچسکو توتّی (ایتالیایی: Francesco Totti؛ زادهٔ ۲۷ سپتامبر ۱۹۷۶) بازیکن فوتبال پیشین اهل ایتالیا است. پست فرانچسکو توتی مهاجم یا هافبک هجومی بود.

او در ۲۸ مه ۲۰۱۷ در بازی مقابل جنوا رسماً از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و مراسم خداحافظی وی در ورزشگاه المپیک رم برگزار شد.

هر چند بیشتر در پست مهاجم دوم معروف است یک متصل کننده میان دو پست که بازیکن در نقش یک لینکر خط هافبک را به مهاجم یا مهاجمان متصل می‌کند.

او همچنین اولین گزینه برای ضربات آزاد و پنالتیها در رم است که تا کنون گل‌های فراوانی از روی توپ‌های مرده به ثمر رسانده‌است. توتی به عنوان سمبل رم شناخته می‌شود چون تا کنون باشگاه را علی‌رغم پیشنهادهای بسیار از تیمهای قوی تر و ثروتمند تر ترک نکرده‌است.معروفترین گفته توتی در مورد ترک نکردن رم(به همه دوست دخترهای ام خیانت کردم ولی به رم هرگز!).
به عنوان بهترین گلزن باشگاه با بیشترین بازی انجام داده برای تیم در تاریخ باشگاه ثبت شده‌است. در ۱۷ ژوئن سال ۲۰۰۷ وی به عنوان ارزشمند آقای گلی اروپا دست یافت و کفش طلای قارهٔ سبز را از آن خود کرد. همچنین او دومین گلزن برتر تاریخ سری آ است و تنها سیلویو پیولا بازیکن اسبق تیمهای لاتزیو و یوونتوس با به ثمر رساندن ۲۷۴ گل بالاتر از او قرار دارد.

فرانچسکو توتی در سال ۲۰۰۳ رابطه‌اش را با همسر آینده‌اش ایلاری بلازی، یکی از مجریان سرشناس شبکه‌های ایتالیایی زبان، آغاز کرد. رابطه‌ای که در ۱۹ ژوئن ۲۰۰۵ به ازدواج منجر شد. مراسم ازدواج پر هزینه ایلاری و فرانچسکو به‌طور مستقیم از شبکه‌های تلویزیونی پخش شد. اولین فرزند آن‌ها کریستین در نهم نوامبر همان سال متولد شد. دومین فرزند این زوج، دختری که شنل نام گرفت، ۱۳ می ۲۰۰۷ چشم به جهان گشود. دختری که به قدری برای فرانچسکو عزیز است که توتی خود اعتراف می‌کند پس از تولد شنل از شدت خوشحالی حتی فراموش کردم از حال همسرم سؤال کنم! ایلاری و فرانچسکو داشتن فرزندان بیش تر را به بعد از خداحافظی توتی از فوتبال و گذشتن همسرش از مرز سی سالگی موکول کرده‌اند. توتی می‌گوید همواره در آرزوی داشتن ۵ فرزند بوده‌است. بالاخره سومین فرزند فرانچسکو توتی و همسرش ایلاری بلازی دختری بود که ایزابلا نام گرفت و در سال ۲۰۱۶ به دنیا آمد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار