هیچگونه پذیرش دانشجوی انتقالی از خارج در دانشکده دندان پزشکی انجام نشده است


رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: امسال هیچ دانشجویی از خارج به این دانشگاه منتقل نشده است.

هیچگونه پذیرش دانشجوی انتقالی از خارج در دانشکده دندان پزشکی انجام نشده است

محسن دالبند رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در سال جاری هیچگونه پذیرش دانشجوی انتقالی از خارج کشور به این دانشکده انجام نشده و شایعاتی که در فضای مجازی در مورد پذیرش این دانشجویان در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مطرح شده، کاملاً خلاف واقع است.

دالبند ادامه داد: چگونه وقتی حتی یک نفر دانشجوی انتقالی از خارج کشور در این دانشکده جذب نشده، می گویند این ها آقا زاده و فرزندان مسئولین کشور هستند، در حیرتم که این دروغ شاخدار چگونه ساخته و پرداخته شده است.

رئیس دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی یادآور شد: در دانشکده دندانپزشکی هیأت رئیسه و مدیران گروه های تخصصی دندانپزشکی به طور کامل در جریان هستند که دانشجویی از خارج کشور وارد این دانشکده نشده است و این مطالب کذب از خارج دانشگاه و با اهداف و اغراض غیر دانشگاهی منتشر شده است.

وی تأکید کرد: امیدواریم دستگاه های ذیربط با نشر دهندگان این شایعات و اخبار دروغین برخورد قانونی به عمل آورند تا محیط دانشگاهی ما از آسیب این حرکات تخریبی و ناجوانمردانه مصون بماند.

انتهای پیام/

آخرین جزئیات انتقال دانشجویان دندانپزشکی به دانشگاه شهید بهشتی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...