تصاویر فیلم Spider-Man: Far From Home منتشر شد؛ تام هالند در نقش مرد عنکبوتی


تصاویر فیلم Spider-Man: Far From Home منتشر شد؛ تام هالند در نقش مرد عنکبوتی

رسانه کلیک – تام هالند تصاویر فیلم Spider-Man: Far From Home را در فضای مجازی منتشر کرد. هالند در این فیلم نقش مرد عنکبوتی را بر عهده دارد. فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه مراحل تولید خود را طی می کند. به تازگی تصاویر فیلم Spider-Man: Far From Home در اینترنت منتشر شده که بازیگران این […] نوشته تصاویر فیلم Spider-Man: Far From Home منتشر شد؛ تام...

رسانه کلیک – تام هالند تصاویر فیلم Spider-Man: Far From Home را در فضای مجازی منتشر کرد. هالند در این فیلم نقش مرد عنکبوتی را بر عهده دارد.

فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه مراحل تولید خود را طی می کند. به تازگی تصاویر فیلم Spider-Man: Far From Home در اینترنت منتشر شده که بازیگران این فیلم را در کشور ایتالیا نشان می دهد.

تصاویر فیلم Spider-Man: Far From Home خبر از حضور مارتین استار و انگوری رایس در این فیلم می دهند. این دو بازیگر به ترتیب در فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه نقش Mr.Harrington و Betty Brant را بر عهده داشتند.

در تصاویر منتشر از این فیلم، شاهد حضور یکی دیگر از بازیگران اصلی آن هستیم. زندیا در این فیلم تام هالند را همراهی می کند. در گذشته شاهد انتشار اطلاعاتی از این فیلم در فضای مجازی بودیم.

تصاویر فیلم Spider-Man: Far From Home منتشر شد؛ تام هالند در نقش مرد عنکبوتیتصاویر فیلم Spider-Man: Far From Home منتشر شد؛ تام هالند در نقش مرد عنکبوتی تصاویر فیلم Spider-Man: Far From Home منتشر شد؛ تام هالند در نقش مرد عنکبوتیتصاویر فیلم Spider-Man: Far From Home منتشر شد؛ تام هالند در نقش مرد عنکبوتی تصاویر فیلم Spider-Man: Far From Home منتشر شد؛ تام هالند در نقش مرد عنکبوتیتصاویر فیلم Spider-Man: Far From Home منتشر شد؛ تام هالند در نقش مرد عنکبوتی تصاویر فیلم Spider-Man: Far From Home منتشر شد؛ تام هالند در نقش مرد عنکبوتیتصاویر فیلم Spider-Man: Far From Home منتشر شد؛ تام هالند در نقش مرد عنکبوتی

شایعات به احتمال حضور مارک راکسون در فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه اشاره کرده بودند. راکسون یک شخصیت خیالی بوده که در کمیک بوک های مارول به عنوان مرد گداخته حضور دارد (احتمال حضور مرد گداخته در فیلم Spider-Man: Far From Home).

استودیوی سونی وظیفه تولید فیلم های اسپایدرمن را بر عهده دارد؛ با این حال شاهد همکاری آن با کمپانی مارول هستیم. در گذشته این دو شرکت چندین فیلم مشترک تولید کرده اند.

قسمت بعدی فیلم اسپایدر من در تاریخ 5 جولای سال 2019 اکران می شود. کارگردانی این فیلم را جان واتس بر عهده دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج