تصاویر جدید بازی Red Dead Redemption 2 را حتما ببینید!


تصاویر جدید بازی Red Dead Redemption 2 را حتما ببینید!

رسانه کلیک – شرکت نامدار و پرآوازه «راک استار گیمز» به تازگی تصاویر جدید بازی Red Dead Redemption 2 را با بازیکنان و هواداران به اشتراک گذاشت که این تصاویر حیوانات و مناظر زیبا و چشم نواز محیط و جهان زیبا بازی را نمایش می دهد. پس از چند بار تاخیر، حال زمان زیادی تا […] نوشته تصاویر جدید بازی Red Dead Redemption 2 را حتما ببینید! اولین بار در...

رسانه کلیک – شرکت نامدار و پرآوازه «راک استار گیمز» به تازگی تصاویر جدید بازی Red Dead Redemption 2 را با بازیکنان و هواداران به اشتراک گذاشت که این تصاویر حیوانات و مناظر زیبا و چشم نواز محیط و جهان زیبا بازی را نمایش می دهد.

پس از چند بار تاخیر، حال زمان زیادی تا انتشار شاهکار جدید استودیوی «راک استار گیمز» به نام Red Dead Redemption 2 باقی نمانده و این شرکت هم اکنون در حال آماده سازی فرآیند و پروسه عرضه بازی است تا بار دیگر، مفهوم جدیدی از عناوین جهان باز را در صنعت بازی های ویدیویی تعریف کند.

تصاویر جدید بازی Red Dead Redemption 2 شهرها و مناظر دیدنی این عنوان در دو فصل بهار و زمستان را نمایش می دهد.

از این رو، چندی روزی است که سازندگان بر خلاف گذشته اطلاعات و جزئیات بیشتری از عنوان ویدیویی مورد انتظار خود را به همراه تصاویر زیبا و خیره کننده منتشر می کنند که صبر بازیکنان را برای تجربه بازی لبریز کرده است و چه طرفداران دو آتیشه کنسول های ایکس باکس و چه هواداران پر و پا قرص کنسول های پلی استیشن 4 بی صبرانه منتظر انتشار آن هستند.

حال، شرکت راک استار گیمز اخیرا تصاویر جدید بازی Red Dead Redemption 2 را در وب سایت رسمی خود منتشر کرد که این تصاویر ضمن آنکه اسب های مختلف بازی را به نمایش می گذارد، شهرها و مناظر فوق العاده چشم نواز دوران غرب وحشی آمریکا را نیز به تصویر می کشد که به زیبایی هر چه تمام تر طراحی شده و قطعا شما را مبهوت خود می کند.

به گفته راک استار گیمز، بازی رد دد ردمپشن 2 بر خلاف عنوان ویدیویی Grand Theft Auto V یک اثر نسل هشتمی به شمار می رود و همین موضوع باعث شده تا سازندگان از آزادی عمل بیشتری در حیث طراحی و جزئیات برخوردار باشند و این موضوع به خوبی در تصاویر و تریلرهای منتشر شده از بازی آشکار است. از طرفی هم، جهان و دنیای این عنوان ویدیویی از لحاظ ابعاد وسیع تر و از لحاظ جزئیات نیز عمیق تر از هر بازی دیگر استودیوی راک استار گیمز محسوب می شود.

در ادامه می توانید تصاویر جدید بازی Red Dead Redemption 2 را مشاهده کنید.

تصاویر جدید بازی Red Dead Redemption 2 را حتما ببینید!تصاویر جدید بازی Red Dead Redemption 2 را حتما ببینید! تصاویر جدید بازی Red Dead Redemption 2 را حتما ببینید!تصاویر جدید بازی Red Dead Redemption 2 را حتما ببینید! تصاویر جدید بازی Red Dead Redemption 2 را حتما ببینید!تصاویر جدید بازی Red Dead Redemption 2 را حتما ببینید! تصاویر جدید بازی Red Dead Redemption 2 را حتما ببینید!تصاویر جدید بازی Red Dead Redemption 2 را حتما ببینید! تصاویر جدید بازی Red Dead Redemption 2 را حتما ببینید!تصاویر جدید بازی Red Dead Redemption 2 را حتما ببینید! تصاویر جدید بازی Red Dead Redemption 2 را حتما ببینید!تصاویر جدید بازی Red Dead Redemption 2 را حتما ببینید! تصاویر جدید بازی Red Dead Redemption 2 را حتما ببینید!تصاویر جدید بازی Red Dead Redemption 2 را حتما ببینید! تصاویر جدید بازی Red Dead Redemption 2 را حتما ببینید!تصاویر جدید بازی Red Dead Redemption 2 را حتما ببینید! تصاویر جدید بازی Red Dead Redemption 2 را حتما ببینید!تصاویر جدید بازی Red Dead Redemption 2 را حتما ببینید! تصاویر جدید بازی Red Dead Redemption 2 را حتما ببینید!تصاویر جدید بازی Red Dead Redemption 2 را حتما ببینید! تصاویر جدید بازی Red Dead Redemption 2 را حتما ببینید!تصاویر جدید بازی Red Dead Redemption 2 را حتما ببینید! تصاویر جدید بازی Red Dead Redemption 2 را حتما ببینید!تصاویر جدید بازی Red Dead Redemption 2 را حتما ببینید!

چند روز پیش بود که سازندگان از حضور بیش از 200 گونه مختلف حیوانات در بازی رد دد ردمپشن 2 خبر دادند که رقم تحسین آمیز و قابل توجهی است. جالب اینجاست که حیوانات نیز مانند انسان ها و جهان واقعیت، برای حفظ بقای خود به شکار دیگر حیوانات می پردازند و عملا راک استار گیمز عنوانی ساخته که بازیکنان حس و حال زندگی در یک دنیای کاملا واقع گرایانه و صد البته مجازی را تجربه کنند.

بازی مورد انتظار Red Dead Redemption 2 پیش درآمدی بر نسخه اول خود به حساب می آید که داستان و حوادث آن چیزی در حدود دوازده سال پیش از وقایع و حوادث نسخه قبلی و یا به عبارتی در سال میلادی 1899 جریان دارد. در این عنوان، شما در نقش یکی از اعضای گروه Van der Linde به نام «آرتور مورگان» هستید که با توجه به شرایط جدید سرزمین خود و تدوین قوانین مبارزه با خلافکاران و کلاهبرداران، باید همواره از دست ماموران دولتی در حال فرار باشید و با غارت و دزدی، خود و دیگر اعضای گروه را زنده نگه دارید. البته که داستان بازی به همین سادگی روایت نمی شود و مطابق گفته های سازندگان، شما در شرایطی قرار می گیرید که باید بین باورهای خود و وفاداری به گروه یکی را انتخاب کنید.

شایان ذکر است؛ عنوان ویدیویی مورد انتظار و پرطرفدار Red Dead Redemption 2 پس از چندین بار تاخیر، سرانجام در روز چهارم آبان ماه سال 97 (بیست و ششم ماه اکتبر سال جاری میلادی) توسط شرکت «تیک تو اینتراکتیو» بر روی دو کنسول نسل هشتم پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر می شود.

تصاویر جدید بازی Red Dead Redemption 2 را حتما ببینید!

تصاویر جدید بازی Red Dead Redemption 2 را حتما ببینید!

متاسفانه تا به امروز شرکت تیک تو اینتراکتیو هیچ اشاره ای به انتشار عنوان ویدیویی رد دد ردمپشن 2 بر روی پلتفرم پی سی نکرده است و این نسخه از بازی همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد. در همین رابطه، چندی پیش سازندگان در شبکه اجتماعی توییتر با انتشار یک بیانیه رسما اعلام کردند که بازیکنان منتظر عرضه این عنوان بر روی پلتفرم رایانه شخصی نباشند چرا که این بازی در حال حاضر برای پلتفرم یاد شده عرضه نمی شود. با این وجود، باز هم همه پی سی بازها به عرضه این نسخه از بازی مذکور امیدوار هستند و با توجه به درآمدزایی بالای پلتفرم پی سی و همچنین بنا بر سوابق قبلی استودیوی راک استار گیمز، ممکن است در آینده نزدیک و یا دور شاهد انتشار بازی Red Dead Redemption 2 بر روی پلتفرم ذکر شده باشیم.

همچنان نسخه پی سی بازی «رد دد ردمپشن 2» در هاله ای از ابهام قرار دارد.

در حال حاضر نسخه های استاندارد، ویژه (Special Edition) و آلتیمیت (Ultimate Edition) این عنوان ویدیویی به ترتیب با قیمت های 59.99 دلار، 79.99 دلار و 99.99 دلار در فروشگاه های ایکس باکس لایو پلی استیشن استور به فروش می رسد که در صورت پیش خرید، از مزایایی نظیر دریافت 500,000 پول درون بازی جی تی ای در بخش آنلاین، دریافت پول بیشتر در بخش داستانی بازی، کیت The Outlaw Survival و اسب جنگی (The War) بهره مند می شوید.

همچنین، در صورتی که به دنبال تهیه کنسول پلی استیشن 4 پرو و تجربه بازی مورد انتظار Red Dead Redemption 2 بر روی این پلتفرم را دارید، خرید باندل این عنوان ویدیویی کنسول پلی استیشن 4 پرو به صرفه ترین و ارزان ترین راه برای شما است. به طور دقیق تر، چندی پیش شرکت سونی با همکاری استودیوی بزرگ راک استار گیمز از باندل عنوان رد دد ردمپشن 2 کنسول پلی استیشن 4 پرو رونمایی کرد که این باندل همزمان با زمان عرضه نسخه کامل بازی، در روز چهارم آبان ماه امسال، با قیمت 399 دلار به بازار عرضه خواهد شد. نکته قابل توجه این است که باندل مذکور نزدیک به 60 دلار ارزان تر از قیمت جداگانه این دو محصول است که با تهیه آن، به نوعی به صورت رایگان صاحب نسخه فیزیکی بازی رد دد ردمپشن 2 می شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر، بر روی این لینک کلیک کنید.

تصاویر جدید بازی Red Dead Redemption 2 را حتما ببینید!

تصاویر جدید بازی Red Dead Redemption 2 را حتما ببینید!

حال در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با تصاویر جدید بازی Red Dead Redemption 2 چیست؟ به نظر شما، عنوان رد دد ردمپشن 2 تا چند سال می تواند بازیکنان و گیمرهای زیادی را به خود سرگرم کند؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سقوط اتوبوس از روی پل در آفریقای جنوبی قربانی گرفت